Recensie Linsay - Lin - Lyn - Ekeren - Oplichters!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EDB74

Wandelaar
58
08/08/21
54
3
Opgelet met deze man of koppel want dit zijn oplichters. Soms is hij, zij op chat.afspraakjes.com als Lin of Lyn vraag via WhatsApp contact op te nemen +32476012422 Alles kan hier wat ons triggert. Afspraak gemaakt. Aangekomen beneden aan de bus aan de man betaald en boven zou zij me opwachten maar niemand gezien. Na even wachten een bericht gekregen dat het plots niet meer kon,... Opgelet oplichting dus. Mijn les, betaal nooit vooraf aan iemand maar bij de vrouw zelf. Stond natuurlijk mega geil dus nadenken was wat moeilijk maar wees gewaarschuwd.
 
Opgelet met deze man of koppel want dit zijn oplichters. Soms is hij, zij op chat.afspraakjes.com als Lin of Lyn vraag via WhatsApp contact op te nemen +32476012422 Alles kan hier wat ons triggert. Afspraak gemaakt. Aangekomen beneden aan de bus aan de man betaald en boven zou zij me opwachten maar niemand gezien. Na even wachten een bericht gekregen dat het plots niet meer kon,... Opgelet oplichting dus. Mijn les, betaal nooit vooraf aan iemand maar bij de vrouw zelf. Stond natuurlijk mega geil dus nadenken was wat moeilijk maar wees gewaarschuwd
.Bedankt om te melden maar hoort eigenlijk bij"

Misstanden, melden en veilig afspreken"

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan