Iedere vrouw wil graag zo mooi mogelijk op de foto, dat geldt ook voor mijn moeder en mijn grootmoeder. Dat DVP's zich dus van hun mooiste kant tonen in hun advertenties, daar heb ik alle begrip voor. Trouwens advertenties voor gelijk wat, van frisdrank tot auto's om maar iets te zeggen, tonen het geadverteerde artikel op de aantrekkelijkst mogelijke manier, of proberen dat toch.
Verder, voor alle duidelijkheid, ik moet ook niet per se de jongste en de slankste DVP hebben, dat zijn niet noodzakelijk de beste. Als ze zich maar goed verzorgen en de beloofde service bieden en ik verlang geen extremiteiten, dan ben ik al een gelukkig mens.
Als je echter een date vastlegt met een DVP en die blijkt totaal niet de dame van de advertentie te zijn, bovendien enkele tientallen jaren ouder en dat kom je bij die rondreizende Chineesjes regelmatig tegen, dan is dat voor mij fake. Als ik voor etenswaren naar de winkel ga, dan wil ik ook geen spullen die er niet op lijken of waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum al lang verstreken is.