Recensie Ling, Malle 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
466
29/10/21
393
49
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/heet-verlangen.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gaan uittesten, om kort te zijn… WEGBLIJVEN
Pmc, klodder glijmiddel aanbrengen en missionaris en doggy
Ondertussen druk op haar gsm bezig
Weggegooid geld
Uiteraard kloppen de fotos niet, dame heeft buikje maar wel mooie stevige borsten

Gaan uittesten, om kort te zijn… WEGBLIJVEN
Pmc, klodder glijmiddel aanbrengen en missionaris en doggy
Ondertussen druk op haar gsm bezig
Weggegooid geld
Uiteraard kloppen de fotos niet, dame heeft buikje maar wel mooie stevige borsten

Tja, het blijft een lotto dat rondreizend Chinees circuit. Heel soms valt het mee, maar heel dikwijls zijn het fake advertenties.

Onlangs werd er met dit profiel geadverteerd in Lokeren. Helaas, eens gearriveerd op de afspraak kreeg ik een Chinese oma gepresenteerd. Ik heb onmiddellijk rechtsomkeer gemaakt

Ik begrijp de hele heisa niet goed.
Is toch overal hetzelfde:
in de ad. een jonge Aziatische, in werkelijkheid 40/50 jaar
in de ad. een jonge Latina, in werkelijkheid meestal 35+, tot 55
in de ad. een Nederlandstalige jonge vrouw, in werkelijkheid 45+

Ik zie niet echt een verschil in het aanbod aan vrouwen, jong versus in werkelijkheid ouder. Ook niet in de geleverde diensten, want ergens "foefelen" ze zo goed als allemaal om wat extra centjes los te peuteren.

Hetzelfde telt voor ons wandelaars: de meesten stellen zich aan een dvp ook iets "beter" voor dan ze in werkelijkheid zijn. Getuige hiervan zijn maar al te vaak de opmerkingen van de dvp's over hygiëne en attitude!

Ik begrijp de hele heisa niet goed.
Is toch overal hetzelfde:
in de ad. een jonge Aziatische, in werkelijkheid 40/50 jaar
in de ad. een jonge Latina, in werkelijkheid meestal 35+, tot 55
in de ad. een Nederlandstalige jonge vrouw, in werkelijkheid 45+

Ik zie niet echt een verschil in het aanbod aan vrouwen, jong versus in werkelijkheid ouder. Ook niet in de geleverde diensten, want ergens "foefelen" ze zo goed als allemaal om wat extra centjes los te peuteren.

Hetzelfde telt voor ons wandelaars: de meesten stellen zich aan een dvp ook iets "beter" voor dan ze in werkelijkheid zijn. Getuige hiervan zijn maar al te vaak de opmerkingen van de dvp's over hygiëne en attitude!
De echte leeftijd kunnen we uiteraard alleen maar schatten. Foto's kunnen van enkele jaren en enkele kilo's geleden zijn. Tot daar aan toe, dat vind je in bijna alle advertenties terug. Maar als een profiel fake is want je krijgt een totaal andere dame gepresenteerd, dan mag dit gezegd worden en houd ik me alvast het recht voor om rechtsomkeer te maken.

Dat we als klant de dames moeten respecteren staat buiten kijf. Proper gewassen, tanden gepoetst netjes gekleed zijn no-brainers als we een dvp daten.

Maar werken met fakeprofielen om klanten te lokken getuigt ook van weinig respect.

De echte leeftijd kunnen we uiteraard alleen maar schatten. Foto's kunnen van enkele jaren en enkele kilo's geleden zijn. Tot daar aan toe, dat vind je in bijna alle advertenties terug. Maar als een profiel fake is want je krijgt een totaal andere dame gepresenteerd, dan mag dit gezegd worden en houd ik me alvast het recht voor om rechtsomkeer te maken.

Dat we als klant de dames moeten respecteren staat buiten kijf. Proper gewassen, tanden gepoetst netjes gekleed zijn no-brainers als we een dvp daten.

Maar werken met fakeprofielen om klanten te lokken getuigt ook van weinig respect.
Ik ga volledig akkoord met jouw redenering. Alleen deze bemerking: vanaf wanneer is het een fake profiel? andere foto met veel filters? andere leeftijd? ander gewicht? andere etnische afkomst? Heel veel dvp's gebruiken foto's van look-a-like's om hun eigen discretie veilig te stellen, zijn deze dan ook fake?

Ik praat niets goed, ben ook al ettelijke keren in de val getrapt, maar als ik er toch een goede of aanvaardbare date aan overhoud, hoor je mij niet klagen.

Wandelaars en dvp's zitten nu eenmaal in hetzelfde schuitje: meestal "liegen en bedriegen".

Ik ga volledig akkoord met jouw redenering. Alleen deze bemerking: vanaf wanneer is het een fake profiel? andere foto met veel filters? andere leeftijd? ander gewicht? andere etnische afkomst? Heel veel dvp's gebruiken foto's van look-a-like's om hun eigen discretie veilig te stellen, zijn deze dan ook fake?

Ik praat niets goed, ben ook al ettelijke keren in de val getrapt, maar als ik er toch een goede of aanvaardbare date aan overhoud, hoor je mij niet klagen.

Wandelaars en dvp's zitten nu eenmaal in hetzelfde schuitje: meestal "liegen en bedriegen".
Iedere vrouw wil graag zo mooi mogelijk op de foto, dat geldt ook voor mijn moeder en mijn grootmoeder. Dat DVP's zich dus van hun mooiste kant tonen in hun advertenties, daar heb ik alle begrip voor. Trouwens advertenties voor gelijk wat, van frisdrank tot auto's om maar iets te zeggen, tonen het geadverteerde artikel op de aantrekkelijkst mogelijke manier, of proberen dat toch.

Verder, voor alle duidelijkheid, ik moet ook niet per se de jongste en de slankste DVP hebben, dat zijn niet noodzakelijk de beste. Als ze zich maar goed verzorgen en de beloofde service bieden en ik verlang geen extremiteiten, dan ben ik al een gelukkig mens.

Als je echter een date vastlegt met een DVP en die blijkt totaal niet de dame van de advertentie te zijn, bovendien enkele tientallen jaren ouder en dat kom je bij die rondreizende Chineesjes regelmatig tegen, dan is dat voor mij fake. Als ik voor etenswaren naar de winkel ga, dan wil ik ook geen spullen die er niet op lijken of waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum al lang verstreken is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan