Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee. Ik heb niet meer over denken, misschien ga ik proberen.Do you already have experience yours?
Is er inmiddels al iemand geweest?Nee. Ik heb niet meer over denken, misschien ga ik proberen.
wie heeft er ervaring met Lindsey,
Heerlijke rijpe dame!!!
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-rijpe-dame_5461572
zelfde . Paar keer geprobeerd maar geen respons..heel erg jammerNou @route33 .... enige ervaring is dat ze de telefoon niet opneemt. 1e keer iets ingesproken maar weinig response gehad. Daarna nog 2x gebeld ..niets dus.
Ik heb haar een keer sms'je gestuurd en vrij snel reactiezelfde . Paar keer geprobeerd maar geen respons..heel erg jammer
Oké top ga ik ook proberenIk heb haar een keer sms'je gestuurd en vrij snel reactie
Sms'je reageert ze meestal wel opDeze vrouw al zo vaak geprobeerd te bellen ( muddag/avond ) of te mailen. Nog nooit gelukt contact te krijgen.
Is ze wel echt geïnteresseerd om af te spreken denk ik dan.
Iemand anders wel succesvol geweest in contact te komen met haar en eventueel zelfs mee afgesproken ?
Vandaag via sms contact gehadMijn ervaring is dat je haar niet te pakken krijgt, heb alles geprobeerd. Bellen, sms bericht verstuurd, voicemail ingesproken ook nog een mail. Helaas totaal geen reactie van deze dame.