- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vorige week weer eens in de Doublet geweest, na een aantal rondjes te hebben gelopen viel mijn oog op deze donkere Dominicaanse dame, ze had een mooi figuur een jaar of 26 a 27 en een piercing door haar neus, bovendien was ze uitdagend aan het dansen en zat ze te lonken.
Uiteindelijk ben ik bij haar binnen geweest, en ze vertelde me dat al een jaar werkzaam was in de Doubletstraat, Ik zelf heb haar niet eerder gezien.
Na het handwasje heb ik staand haar lichaam verkend, ze heeft best wel stevige borsten. Daarna op bed beland voor een orale verwennerij van haar kan. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Daarna na dat mijn hamer hard was, heb ik haar flink even te grazen genomen, eerst zij on top en vervolgens heb ik missionarisstandje haar lekker volgespoten. Kortom een leuk bezoekje.
Uiteindelijk ben ik bij haar binnen geweest, en ze vertelde me dat al een jaar werkzaam was in de Doubletstraat, Ik zelf heb haar niet eerder gezien.
Na het handwasje heb ik staand haar lichaam verkend, ze heeft best wel stevige borsten. Daarna op bed beland voor een orale verwennerij van haar kan. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Daarna na dat mijn hamer hard was, heb ik haar flink even te grazen genomen, eerst zij on top en vervolgens heb ik missionarisstandje haar lekker volgespoten. Kortom een leuk bezoekje.
Laatst bewerkt: