Kapoentje_
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ondertussen al enkele malen bij Linda geweest. Zoals reeds in een eerdere recensie vermeld ken ik haar al sinds sweet eye te Boortmeerbeek. Was toen al een hete donder. Is sindsdien niet veel veranderd. Schamele kilootjes bij gekomen, maar op de één of andere manier is ze hierdoor knapper geworden. Moet ondertussen een jaar of 35 zijn.
De massages zelf zijn zoals het hoort. Een deugddoende massage, niet zomaar wat gewrijf zoals ik vaak heb mee gemaakt met andere Aziatische dames.
Het getease doet ze goed. Vroeger ging ze langs je bilnaad naar beneden, tegenwoordig gaat ze langs je benen omhoog en stimuleert ze je scrotum om tenslotte je spel beet te nemen.
Als je helemaal opgegeild bent krijg je de gebruikelijke "you turn baby?" te horen. Afhankelijk hoe ze je kent volgt de afwerking. Haar pijpkunsten zijn subliem!
Bij mij doet ze vaak 69 zodat ik haar poesje kan uiteten terwijl ze me pijpt.
Voor het hier op reclame gaat beginnen lijken ook nog 2 minpuntjes: - ze deed vroeger ook tongzoenen, maar nu al lang niet meer gedaan.
- je moet vooraf wel duidelijk maken wat voor massage je exact wil. (Zacht/hard/b2b/....) Want anders doet ze gewoon haar eigen ding. Ben ooit is gewoon in slaap getuimeld tijdens een massage (na het orgasme weliswaar)
https://www.redlights.be/massage/thaibutterfly-linda-sakura-nischa-cat.html
De massages zelf zijn zoals het hoort. Een deugddoende massage, niet zomaar wat gewrijf zoals ik vaak heb mee gemaakt met andere Aziatische dames.
Het getease doet ze goed. Vroeger ging ze langs je bilnaad naar beneden, tegenwoordig gaat ze langs je benen omhoog en stimuleert ze je scrotum om tenslotte je spel beet te nemen.
Als je helemaal opgegeild bent krijg je de gebruikelijke "you turn baby?" te horen. Afhankelijk hoe ze je kent volgt de afwerking. Haar pijpkunsten zijn subliem!
Bij mij doet ze vaak 69 zodat ik haar poesje kan uiteten terwijl ze me pijpt.
Voor het hier op reclame gaat beginnen lijken ook nog 2 minpuntjes: - ze deed vroeger ook tongzoenen, maar nu al lang niet meer gedaan.
- je moet vooraf wel duidelijk maken wat voor massage je exact wil. (Zacht/hard/b2b/....) Want anders doet ze gewoon haar eigen ding. Ben ooit is gewoon in slaap getuimeld tijdens een massage (na het orgasme weliswaar)
https://www.redlights.be/massage/thaibutterfly-linda-sakura-nischa-cat.html
Laatst bewerkt: