Recensie Linda (Tsjechische) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Natepoes

Newbie
6
20/09/24
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Linda, Tsjechische, Leeuwarden Esperanza 4 deze pijpt je helemaal leeg tot de laatste drup ze zuigt je helemaal leeg van heel diep tot lekker op de eikel en tijdje zuigen en dan weer neemt ze hem weer lekker diep tot dat je het niet meer vol hou dan spuit je haar mond helemaal vol en zuigt ze nog even op je eikel ondanks dat je dan al klaar bent gekomen blijft ze je nog even zuigen kwaliteit tot de laatste drup die je spuit natuurlijke borsten cub D ongeveer ben duur van bezoek ongeveer en half uur nog even en massage gehad ik kom zeker weer bij deze topper

Linda, Tsjechische, Leeuwarden Esperanza 4 deze pijpt je helemaal leeg tot de laatste drup ze zuigt je helemaal leeg van heel diep tot lekker op de eikel en tijdje zuigen en dan weer neemt ze hem weer lekker diep tot dat je het niet meer vol hou dan spuit je haar mond helemaal vol en zuigt ze nog even op je eikel ondanks dat je dan al klaar bent gekomen blijft ze je nog even zuigen kwaliteit tot de laatste drup die je spuit natuurlijke borsten cub D ongeveer ben duur van bezoek ongeveer en half uur nog even en massage gehad ik kom zeker weer bij deze topper
Ben vandaag ook weer bij linda geweest nu twee keer klaar komen voor 100 euro twee keer in de mond gespoten

Blond kort haar cup d ongeveer en en beetje en buikje maar niet overdreven wel mooie benen teminste dat vind ik iedereen heeft uiteraard zijn eigen smaak tenslotte hoge hakken heeft ze wel en normaal kont pijpen als de beste maar goed wat ik lekker vind hoeft uitraad en ander niet lekker te vinden het is net als eten en drinken de ene vind dat lekker de andere vind dat ik lekker vind niet te eten ik zou zeggen wandel er langs en zie of het je smaak is of niet maar pijpen doet ze goed ze heeft in club gewerkt dus ervaring op gebouwd tenminste ik ga er van uit dat het niet de eerste keer is bij mij is geweest nou dat weet ik wel zeker zou zeggen probeer het eens

Ja ik ga binnenkort ook weer denk zaterdag nog even geef gewoon 100 euro pijpt ze je twee keer klaar voor dan heerlijk lekker haar hoofd vastpakken en beetje en dan neemt ze hem lekker diep heerlijk orgasme krijg je dan vaak nog beter dan neuken het gaat door mij hele lichaam heen ik kan mij dan niet stil houden nou morgen maar genieten er van

Ja hoor geen probleem heeft ze daar mee dit deed ze bij mij ingeval wel gewoon vragen zou ik zeggen ze kan het ingeval wel tongen ben ik achter gekomen zal je vast lukken denk ik waarom bij mij en niet bij en andere gewoon vragen pik

Terug
Bovenaan Onderaan