WHEM Linda trans, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdje geleden weer 'n keer geweest. Pijpen doet ze nog steeds bijzonder intens. Pik nog altijd enorm, ik geloof die 23 cm wel, mooi recht en goed hard maar niet extreem dik. Ze is vriendelijk en maakt het je goed naar de zin. Minpuntje is dat ze jou altijd op dezelfde manier/positie neukt, doggystyle vanwege iets met haar knieën. Juist met die grote pik zou iets meer variatie lekker zijn.

Maar qua service gewoon een topper.

Tijdje geleden weer 'n keer geweest. Pijpen doet ze nog steeds bijzonder intens. Pik nog altijd enorm, ik geloof die 23 cm wel, mooi recht en goed hard maar niet extreem dik. Ze is vriendelijk en maakt het je goed naar de zin. Minpuntje is dat ze jou altijd op dezelfde manier/positie neukt, doggystyle vanwege iets met haar knieën. Juist met die grote pik zou iets meer variatie lekker zijn.

Maar qua service gewoon een topper.
Is er mogelijkheid om haar te berijden, waarbij zij dan meer passief is (en dus geen probleem met haar knieën?)?

Is er mogelijkheid om haar te berijden, waarbij zij dan meer passief is (en dus geen probleem met haar knieën?)?
Geen idee, misschien anderen die daar ervaring mee hebben. Heb zelf liever de dame in de actieve rol/positie.

Trouwens niet handiger om dit onderwerp onder te brengen bij shemales en ts, al is ze trava?

Ik vind dat hiervoor misschien een aparte zoekrubriek geopend zou moeten worden. Nu is het een zooitje, vragen in het algemene topic, topics in het recensiegedeelte enz. @admin ?

Ben er pas nog geweest, maar ik vind het toch echt teveel een man in vrouwenkleren. De vrouwelijkheid is te veel gespeeld en overdreven. En ze heeft geen borsten iets wat een shemale juist geil maakt. Wel een lekkere lul en neukkontje…. Dat wel…. Maar toch teveel het gevoel dat je een gewone kerel aan het neuken bent

Terug
Bovenaan Onderaan