Nu nog wachten hoe FrankLas z'n afspraak vond
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt niet! Ze adverteert met trava-meisje.Adverteert met trans meisje, en de ervaren wandelaar weet wat dat in houd.
En @Paulus2 , de betekenis van "trava-meisje" is duidelijk, Man met vrouwenkleren, dus wel pik en geen borsten.Ik ben een mooi, geil en zeer vrouwelijk trava-meisje uit Tilburg.
Ik ben ook nieuwsgierig naar haar dus zojuist gebeld. Nam direct op en gelijk een afspraak kunnen maken. Wordt vervolgd.
Is er mogelijkheid om haar te berijden, waarbij zij dan meer passief is (en dus geen probleem met haar knieën?)?Tijdje geleden weer 'n keer geweest. Pijpen doet ze nog steeds bijzonder intens. Pik nog altijd enorm, ik geloof die 23 cm wel, mooi recht en goed hard maar niet extreem dik. Ze is vriendelijk en maakt het je goed naar de zin. Minpuntje is dat ze jou altijd op dezelfde manier/positie neukt, doggystyle vanwege iets met haar knieën. Juist met die grote pik zou iets meer variatie lekker zijn.
Maar qua service gewoon een topper.
Geen idee, misschien anderen die daar ervaring mee hebben. Heb zelf liever de dame in de actieve rol/positie.Is er mogelijkheid om haar te berijden, waarbij zij dan meer passief is (en dus geen probleem met haar knieën?)?
Aan de voet van de Westpoint toren, maar dan in ander flatgebouw. Anoniem parkeren en entree.Iemand nog recente ervaringen met Linda? Waar ergens in Tilburg ontvangt Linda?