WHEM Linda Shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar bezocht en @Karuba ook.

Ze is ontzettend lekker en redelijk onderdanig. Maar ik merkte duidelijk een toneelspel en zo snel mogelijk afwerken. Ze pijpt wel goed en zonder condoom. Hygiene is prima in orde. Locatie is alleen totaal niet discreet, wel netjes en schoon.

Hoi @Fredje020 & @javaanlover2 wel aan te raden al is de locatie niet goed?
Voor de looks zeker een aanrader
Voor de rest niet in mijn geval. Maar dat is voor iedereen anders, misschien vond ze mij helemaal niks.

Wat ik al ergens anders een keer geschreven heb, eerste ontmoeting met haar was puur uit geilheid van beide kanten, zij was helemaal van de kaart. Dat was een super date. Tweede keer had ik betaald en was t een stuk minder en enorm zakelijk vergeleken met de eerste keer.

Voor de looks zeker een aanrader
Voor de rest niet in mijn geval. Maar dat is voor iedereen anders, misschien vond ze mij helemaal niks.

Wat ik al ergens anders een keer geschreven heb, eerste ontmoeting met haar was puur uit geilheid van beide kanten, zij was helemaal van de kaart. Dat was een super date. Tweede keer had ik betaald en was t een stuk minder en enorm zakelijk vergeleken met de eerste keer.
Top, dank je.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan