• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Linda, RIO, Bouwel, weg tussen Bouwel en Herentals 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
381
17/01/22
749
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100€ (DVP) + 30 € (kamer)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na meer dan een jaar afwezigheid kon ik de route tussen Herentals en Bouwel opnieuw bezoeken.

Toen ik om 11.30 uur de Rozenhof passeerde, waren er slechts twee auto's.

Aangekomen op de parkeerplaats Rio stonden er 6 auto's, plus één op de parkeerplaats aan de straatkant voor het terras.

Eenmaal binnen stonden er 3 nogal mollige jonge Latina's, een beetje te mollig naar mijn smaak, behalve misschien voor de minst mollige van de drie.

Dus vroeg ik om een koffie en ging die op het terras opdrinken.

Een van de drie jonge Latina's waagde het erop, volgde me en kwam bij me zitten. Ik begrijp dat ze uit Colombia komt, met Spaans, maar geen Engels of Nederlands. Het is dus niet gemakkelijk om te communiceren.

Bij de deur naar het terras staat opeens een blonde GILF die ik wel mag. Ze ziet dat er een DVP bij me zit en ging terug naar binnen. Ik vertel de Latina dat ik een date met haar heb, en ze verlaat onmiddellijk onze tafel en laat mij alleen.

Na 5 minuten kwam de blonde GILF niet terug, dus ik ging naar binnen en ontlastte mezelf in het toilet.

Als ik langsloop, zie ik haar met de toog-dame op een hoge stoel naast de deur zitten.

Op de terugweg van het toilet vroeg ik haar of ze even naar buiten wil komen om een praatje met me te maken.

En ze volgde me.

We begonnen elkaar te leren kennen en ik deed alsof ik haar decolleté negeer waarin de grootste stevige borsten zitten die ik ooit heb mogen bewonderen, zeker EE formaat, zo niet FF.
.
Als antwoord deed ze haar best om me te verleiden. Ik hou van haar. Ze vertelde me dat ze alles doet behalve anale seks. Pech voor mij, maar geen probleem.

En daar zijn we dan, boven in kamer #2. Toen we langs kamer 1 liepen, waren er zoveel kreunen van genot...

Hier zijn we, uitgekleed en voor de lavabo. Zij wast mijn edele delen en ik de hare.

Heel speels laat ze me haar billen gebruiken om mijn penis er in en uit te bewegen, dan tussen haar dijen, en tegen haar schaamlipjes...

Nou, aangezien intimiteit zonder condoom niet op haar agenda stond, belanden we op het bed, en gaan we voor een uitstekende 69. Ze heeft mooie sekslippen en een goede sexsmaak.

Toen het condoom op zijn plaats zat, deed ze cowgirl met haar billen naar me toe.

Vanaf daar begint mijn duim, met speeksel, haar sterretje te strelen, en geen zorgen, zonder te klagen accepteert ze één en zelfs twee vingerkootjes die haar anaal vingeren.

Bijna 70, jong ben ik niet meer en mijn nacht was niet zo goed. Geen probleem, ik eindigde met haar op haar rug, een vinger in haar kut en een andere in haar kont op haar tieten.

Nog een keer doen? - Ja, natuurlijk!

Eens op de parking, zag ik dat Linda op de terras ging met een andere DVP waarschijnlijk van België, en van kamer # 1..

Geen idee wie het kan zijn.

Hopelijk zal ik met haar ook kennis kunnen maken op een volgende bezoek.

Dus, voor herhaling vaatbaar, hé?

:love:
 
Laatst bewerkt:
Na meer dan een jaar afwezigheid kon ik de route tussen Herentals en Bouwel opnieuw bezoeken.

Toen ik om 11.30 uur de Rozenhof passeerde, waren er slechts twee auto's.

Aangekomen op de parkeerplaats Rio stonden er 6 auto's, plus één op de parkeerplaats aan de straatkant voor het terras.

Eenmaal binnen stonden er 3 nogal mollige jonge Latina's, een beetje te mollig naar mijn smaak, behalve misschien voor de minst mollige van de drie.

Dus vroeg ik om een koffie en ging die op het terras opdrinken.

Een van de drie jonge Latina's waagde het erop, volgde me en kwam bij me zitten. Ik begrijp dat ze uit Colombia komt, met Spaans, maar geen Engels of Nederlands. Het is dus niet gemakkelijk om te communiceren.

Bij de deur naar het terras staat opeens een blonde GILF die ik wel mag. Ze ziet dat er een DVP bij me zit en ging terug naar binnen. Ik vertel de Latina dat ik een date met haar heb, en ze verlaat onmiddellijk onze tafel en laat mij alleen.

Na 5 minuten kwam de blonde GILF niet terug, dus ik ging naar binnen en ontlastte mezelf in het toilet.

Als ik langsloop, zie ik haar met de toog-dame op een hoge stoel naast de deur zitten.

Op de terugweg van het toilet vroeg ik haar of ze even naar buiten wil komen om een praatje met me te maken.
En ze volgde me.

We begonnen elkaar te leren kennen en ik deed alsof ik haar decolleté negeer waarin de grootste stevige borsten zitten die ik ooit heb mogen bewonderen, zeker EE formaat, zo niet FF
.
Als antwoord deed ze haar best om me te verleiden. Ik hou van haar. Ze vertelde me dat ze alles doet behalve anale seks. Pech voor mij, maar geen probleem.

En daar zijn we dan, boven in kamer #2. Toen we langs kamer 1 liepen, waren er zoveel kreunen van genot...

Hier zijn we, uitgekleed en voor de lavabo. Zij wast mijn edele delen en ik de hare.

Heel speels laat ze me haar billen gebruiken om mijn penis er in en uit te bewegen, dan tussen haar dijen, en tegen haar schaamlipjes...

Nou, aangezien intimiteit zonder condoom niet op haar agenda stond, belanden we op het bed, en gaan we voor een uitstekende 69.

Toen het condoom op zijn plaats zat, deed ze cowgirl met haar billen naar me toe.

Vanaf daar begint mijn duim, met speeksel, haar sterretje te strelen, en geen zorgen, zonder te klagen accepteert ze één en zelfs twee vingerkootjes die haar anaal vingeren.

Bijna 70, jong ben ik niet meer en mijn nacht was niet zo goed. Geen probleem, ik eindigde met haar op haar rug, een vinger in haar kut en een andere in haar kont op haar tieten.

Nog een keer doen? - Ja, natuurlijk!

Eens op de parking, zag ik dat Linda op de terras ging met een andere DVP waarschijnlijk van België, en van kamer # 1..

Geen idee wie het kan zijn.

Hopelijk zal ik met haar ook kennis kunnen maken op een volgende bezoek.

Dus, voor herhaling vaatbaar, hé?

:love:
Jaja, @John-John Linda is zeker niet te versmaden 😋👌

Ter info: eerder deze week heb ik gehoord dat Olga ernstig ziek is en al enkele weken in het ziekenhuis is opgenomen. Hopelijk komt het terug goed met haar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan