Linda, Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomB

Newbie
12
23/06/22
3
1
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-ondeugende-stoute-meisje_7616412
Totale kosten (in euro)
100
Ik zag dat een dame die me een keer gepijpt had tijdens een cardate nu ook ontving, dus ik dacht, ik ga even langs. Met veel moeite eindelijk contact en een afspraak gemaakt, 75 euro voor een half uur. Ze deed ook bare voor 30 euro meer, maar daar wilde ik geen gebruik van maken. Ik kreeg een paar keer een appje dat ze het niet ging halen, en dat het een half uur later zou worden. Prima, geen probleem. Uiteindelijk stond ik voor de deur, en werd er niet meer gereageerd. Na een half uur rondjes lopen en tevergeefs appen, maar weer naar huis gegaan. Ook geen verontschuldiging ontvangen.
Twee dagen later nog maar eens geprobeerd, toen was de prijs 130 euro voor een half uur, 160 incl. bare. Dat was me een beetje teveel van het goede.
Vandaag nog maar een keer geprobeerd, aangezien ik al het idee had dat de prijs van 130 geen lang leven beschoren zou zijn. En inderdaad, prijs was nu 100 euro. Ik heb nog geprobeerd om er 85 van te maken, gezien de eerdere 75, maar daar wilde ze niet van weten. Nou ja, 100 is prima. Daar aangekomen, wederom geen reactie meer. Na 15 minuten maar weer rechtsomkeer gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan