Recensie Linda, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7941

Wandelaar
61
03/02/22
68
4
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/504401-linda
Alweer een tijd geleden bezocht in Amsterdam. Ze lijkt gewoon op de foto's maar je ziet wel dat ze het een en ander heeft laten doen in haar gezicht, haar lijf is echt perfect.
Ze ontving me in geile lingerie en meteen vol zoenen met die dikke lippen. Daarna werd ik naar onderen geduwd en mocht ik haar pik zuigen die een normaal formaat heeft maar wel echt dik is. Ze is erg dominant en daar had ik wel zin in dus geile dirtytalk, kleine klapjes in mijn gezicht onder het pijpen en spugen in het gezicht/mond. Helaas was ik die dag niet helemaal goed voorbereid dus geen anaal bij mij, misschien maar goed want ik had het gevoel dat ze me anders uit elkaar had getrokken haha. Ze heeft mij een beetje gepijpt en ik heb haar nog geneukt en vervolgens heb ik die dikke stam nog lekker liggen pijpen. Ik ga zeker nog een keer terug om aangepakt te worden door haar

I just came home from an amazing experience with Linda, such a beautiful woman. She looks exactly the same as the pictures shown above and from me, she even looked better.

First moment I came in she started to kiss me with those big lips. I told her I wanted to be submissive so she pushed me down low and she already had a hard one!

After few kisses and smacks to the face she started to finger me, it's was my first time but she took care off everything! Had a warm coffee after a good sex and left with a relieved head! Loved also that she kept everything safe. Which I prefer as well. See you soon Linda!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan