Ik heb wel met de dame van de fotos kunnen afspreken maar was minder enthousiast.
Na het uitkleden heb ik enkele minuten naakt gestaan, wachten totdat ze haar telefoon weg deed. "No, one minute baby one minute".
Ik ging op bed naast haar liggen en mocht haar lekker vingeren. Ook mocht ik met mn vingers naar binnen (2 vingers) maar dat moest wel zachtjes. Na een tijdje met haar kutje gespeeld te hebben op mijn knieën naast haar hoofd gaan zitten zodat ze me kon pijpen terwijl ik haar natte kutje nog wat meer bespeelde. Na een minuutje wilde ze het condoom pakken. Ik heb in de tien minuten hierna wel vier of vijf keer moeten aangeven dat het condoom kan wachten, ik wil eerst wat gepijpt worden. Dat goet ze niet diep en voor mijn smaak wat grof en oppervlakkig. Met wat tips werd het iets beter. Zij liep te klagen over dr kaken, ze wilde dat ik haar zou neuken. Ik wreef mn pik even over haar kutje wat ze toestond, mijn geile hoofd dacht gelezen te hebben dat ze bare neukt een ik steek ik 'm er in. Toen werd ik toch teruggefloten, even rubber er ook heen.
Hoewel de start afstandelijk was, het pijpen teleurstellend is dit vrouwtje heerlijk te neuken. Op dr rug, benen omhoog en je krijgt alle ruimte om zo diep en hard te stoten als je wilt. Ze laat zich gewillig van positie veranderen en doggy buigt ze lekker diep naar voren, zeker geil! De laatste twintig minuten heb ik haar geneukt alsof mn leven ervan afhing. Lekker over dr lijf heen klaar gekomen. Sorry Linda, het was niet de bedoeling in je gezicht te spuiten, het was iets explosiever dan gedacht
Ruim 40mn binnen geweest en dat is dan wel weer heel netjes. Er kwam 1 keer de opmerking haast te maken maar niets geen gevoel van afraffelen of gehaast op de klok.
Des ondanks voor mij geen herhaling. Pijpen is te belangrijk onderdeel voor mij.
Ps had nog gevraagd of ik een onherkenbaar videotje kon maken tegen betaling maar dat kon niet