- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Lina een geile Bulgaarse dame.. ken ik al langer en ze veranderd ook nooit he.. altijd speels, geil en lachen! Nou daar kom ik voor net een pretpark haha? Ze heeft ook altijd voornamelijk in de avond dan hard muziek aan. Ik ging uit de kleren en een wasje doen. Lina was al naakt op bed aan het wachten. Ik mocht plaatsnemen in die ketsbed. Ze moest even een ander liedje op doen, waarna ik een geile lapdance kreeg van der. Met haar mooie kont bijna in mn gezicht kreeg ik een kneiter harde leuter. Ik mocht plaatsnemen aan de bedrand en ik dacht ze gaat er lekker opzitten maar nog beter: ze schuurde mn stamper tussen haar sappige flamoes. Cd ging erom en kreeg een zalige pijpie lurkie. Lina deed dat een poosje en ik stond al te springen. Snel overgegaan naar onze magische seksgedeelte. Want wat is het toch heerlijk om met zo'n jong wijfie lekker liggen te beuken! In missio begonnen en langzaam in haar gleufje gestopt. Heerlijk overheen gegaan en intussen van haar mooie borsten genoten. We gingen staand verder, zij tegen de muur en ik prikte lekker in haar kutje van achteren. We stonden naast een spiegel en konden onze intense sekspartij bewonderen. Ik ging heerlijk ketsen tegen die lekker kont van der en kwam zaliggggg klaar in haar kutje mc. Cd verwijderd zij en ik kwam tot rust op bed. Even nog wassen, aankleden en met drie kusjes afscheidgenomen van deze heerlijke wijf!