• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Lina/Bianca/Naomy/Sara, Sint-Niklaas (Grobbendonk) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Vaste klant
185
30/09/21
111
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lina-1486/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij deze Colombiaanse schone geweest. Ik kwam haar profiel tegen op RL en vond haar meteen een lekker ding. Via de app gevraagd of ze ook anaal doet, want hoewel het niet bij de opties staat, vragen staat vrij. Dat was mogelijk voor 50 extra. 150 + 50 voor een uur en dat vind ik een nette prijs. Daarom niet geaarzeld en de afspraak gemaakt.

Ter plaatse werd de deur open gedaan door een prachtige donkere vrouw. Het viel me niet meteen op maar het was niet degene van de foto's. Make-up kan de looks van een vrouw behoorlijk beïnvloeden. Uiteindelijk zag ik het wel, maar vond het niet erg. Als ze haar eigen foto's had gebruikt, was ik ook gegaan. Filmpje is wel van haar denk ik.

Afgerekend en toen kon het spel op de wagen. De meesten onder ons hebben al eens een slechte ervaring gehad. Bij zo'n ontmoeting weet je het meestal na 10 seconden al: dit wordt niks. Zo ook hier. Mevrouw doet haar werk, maar het is plichtmatig, flauw en zonder franje. Het anaal kun je beter zowiezo overslaan. Ze deed het wel, maar zo krampachtig dat je er zelf al geen zin meer in hebt. Daarna een prutserige massage. Ik geef niks om massage, maar ik dacht ik moet toch wat hier. Vervolgens nog even pijpen en daarna bereed ze me nog even. Er waren 35 minuten om, maar ondanks dat ik voor een uur betaald zag ik dat het zinloos was om de tijd vol te maken.

Ik ben niet van het uitdelen van sterren. Sex is relatief, wat voor de een een feest is, betekent voor de ander helemaal niks. Ik vond het uiteindelijk 200 euro weggegooid.
 
Vandaag bij deze Colombiaanse schone geweest. Ik kwam haar profiel tegen op RL en vond haar meteen een lekker ding. Via de app gevraagd of ze ook anaal doet, want hoewel het niet bij de opties staat, vragen staat vrij. Dat was mogelijk voor 50 extra. 150 + 50 voor een uur en dat vind ik een nette prijs. Daarom niet geaarzeld en de afspraak gemaakt.

Ter plaatse werd de deur open gedaan door een prachtige donkere vrouw. Het viel me niet meteen op maar het was niet degene van de foto's. Make-up kan de looks van een vrouw behoorlijk beïnvloeden. Uiteindelijk zag ik het wel, maar vond het niet erg. Als ze haar eigen foto's had gebruikt, was ik ook gegaan. Filmpje is wel van haar denk ik.

Afgerekend en toen kon het spel op de wagen. De meesten onder ons hebben al eens een slechte ervaring gehad. Bij zo'n ontmoeting weet je het meestal na 10 seconden al: dit wordt niks. Zo ook hier. Mevrouw doet haar werk, maar het is plichtmatig, flauw en zonder franje. Het anaal kun je beter zowiezo overslaan. Ze deed het wel, maar zo krampachtig dat je er zelf al geen zin meer in hebt. Daarna een prutserige massage. Ik geef niks om massage, maar ik dacht ik moet toch wat hier. Vervolgens nog even pijpen en daarna bereed ze me nog even. Er waren 35 minuten om, maar ondanks dat ik voor een uur betaald zag ik dat het zinloos was om de tijd vol te maken.

Ik ben niet van het uitdelen van sterren. Sex is relatief, wat voor de een een feest is, betekent voor de ander helemaal niks. Ik vond het uiteindelijk 200 euro weggegooid.
Kan ik beamen, prive ontva gst in Grobbendonk en Nijlen overal te mijden!!
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lina-1486/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Getriggerd door de foto's van een melktafel op haar profiel, bij Lina in Sint-Niklaas langsgeweest.

Zij is zeker het meisje van de foto's, die zijn ook effectief in haar kleine werkkamer gemaakt. Lina adverteert dus ook onder de pseudoniemen Bianca en Naomy, joost mag weten waarom.
De ontvangst was vriendelijk, de taal wel beperkt tot spaans (iets anders kan ze niet).
Vooraf had ze via Whatspp aangegeven dat de prijs 150€ per uur was, dat was dan met massage én sex.
In haar advertentie op redlights biedt ze ook pzc, the, zoenen/tz, vingeren, en prostaatmassage aan.

Na gedoucht te hebben nam ik plaats op haar tafel, op mijn buik met mijn (nog slappe) lul meteen in het gat.
Lina (die haar lingeriesetje aanhoudt) gebruikt dan nogal naar vanille ruikende olie om je rug, nek en benen wat te masseren. Ik verwachtte dat dat vanzelf ging overgaan in de beloofde B2B, maar in plaats daarvan dook ze meteen met haar hand onder tafel. Het moet vooruit gaan, dacht ik nog.
Wat volgde was een kwartier lang masturberen, met olie, wat op zich wel lekker was. Maar van edging was geen sprake, hoewel ze het daar wel over heeft op redlights. Ik heb twee keer zelf moeten aangeven van het even wat rustiger aan te doen, en heb me uiteindelijk op mijn rug gedraaid om wat controle te hebben. Van zoenen geen sprake (laat staan tongen). Van pijpen evenmin. Het trekken aan mijn inmiddels wel op oorlogssterkte gekomen paal ging maar door, heb nog wel wat aan haar lekkere tietjes kunnen zuigen, maar eigenlijk voelde ik toen al dat het voor geen meter ging lukken vandaag.
Heb dus na een half uur maar zelf de stekker eruit getrokken, en haar vriendelijk bedankt.

Moest ze nochtans wat meer moeite gedaan hebben, met wat zoenen en een pijpje, had ik haar ongetwijfeld een portie yoghurt bezorgd.
Goede bedoelingen, maar niet nagekomen beloften dus. En voor mezelf opnieuw een mindere ervaring met een latina. Ik denk dat ik die maar eens een tijdje links moet laten liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan