Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog gelukt of geweest? Ze is actief nuContact niet echt makkelijk/duidelijk, is mij nog niet gelukt....iemand wel?
Eens! Al geweest?Kijk wat een kont heren … dus idk ik waag een poging alleen geen idee wanneer
Nee durf het niet 150€….Eens! Al geweest?
Was ze wel mooi zoals op de foto's ?Super slecht. Je kunt beter met een tapijt naar bed. Veels te duur.
Ik denk dat hij bedoelt dat het te duur isWas ze wel mooi zoals op de foto's ?
Marokkaans. Maar ben ook wel geinteriseerd. Zag haar al paar keer voorbij komen maar marokkaans loopt vaak uit op slechte date met die prijzenIemand toevallig ervaring met deze Nederlandse Lina?
Gorgeous
Perfect! Nu je het juiste profiel hebt aangeklikt kunnen we afspreken!Mijn naam is Lina en ik ben je date voor zometeen;)Je kan me meteen whatsappen op het nummer en...www.kinky.nl
nu in AmsterdamIemand toevallig ervaring met deze Nederlands sprekende Marokkaanse Lina?
Gorgeous
Perfect! Nu je het juiste profiel hebt aangeklikt kunnen we afspreken!Mijn naam is Lina en ik ben je date voor zometeen;)Je kan me meteen whatsappen op het nummer en...www.kinky.nl
Maar hoe was ze voor de rest toen je haar wel bezocht ? Mij is het nooit gelukt afspraak te maken voor thuisontvangst…Doet ze vaker. Ook als je aankomt geen reactie meer, zelfs als je een uur blijft wachten en dan krijg je volgende ochtend ineens een appje van Hey schat sorry van gisteren was in slaap gevallen. Is niks nieuws bij haar.
Ik ben vorig jaar voor het laats bij haar geweest en daarnBlijft het ook bij
Ze is wel gewoon een mooi meisje enzo .. maar af en toe heeft ze van die vage momenten zoals geen reactie meer op de appMaar hoe was ze voor de rest toen je haar wel bezocht ? Mij is het nooit gelukt afspraak te maken voor thuisontvangst…