- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6322101-lina
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De advertentie vond ik niet zo aantrekkelijk, maar omdat ik in de buurt was (ze ontvangt op een bekende plaats in nabij de Arena) de gok genomen. En dat was een succes. Ze is ouder dan op de foto's, heeft een beetje buikje maar dat wordt allemaal gecompenseerd door haar enthousiasme. Bij binnenkomst ging de badjas gelijk uit en voor ik het wist stonden we samen onder de douche. En reeds daar werd er hartstochtelijk gezoende en opgewreven En deed ze al een eerste poging tot neuken.
Afgedroogd, zij onmiddellijk in Amazon en pussy gliding. Wat facesitting waarbij ze zichtbaar en hoorbaar genoot en vervolgens hopla in het strakke cutje. In alle mogelijke standjes doorgeneukt (ze legt haar benen nagenoeg in haar nek en ook in mijn nek)waarbij ze een aantal keren klaar kwam en uiteindelijk heerlijk in haar klaargekomen. De afgesproken 30 minuten waren er ondertussen 45 geworden, maar toch €150 afgerekend.
Opvallende details: Ze pijpt niet en ze accepteert betaling achteraf. En geen schoonmaken met die stomme doekjes, maar gewoon onder de douche.
Na afloop wederom onder de douche en ik werd, als oude man, helemaal aangekleed.
Afgedroogd, zij onmiddellijk in Amazon en pussy gliding. Wat facesitting waarbij ze zichtbaar en hoorbaar genoot en vervolgens hopla in het strakke cutje. In alle mogelijke standjes doorgeneukt (ze legt haar benen nagenoeg in haar nek en ook in mijn nek)waarbij ze een aantal keren klaar kwam en uiteindelijk heerlijk in haar klaargekomen. De afgesproken 30 minuten waren er ondertussen 45 geworden, maar toch €150 afgerekend.
Opvallende details: Ze pijpt niet en ze accepteert betaling achteraf. En geen schoonmaken met die stomme doekjes, maar gewoon onder de douche.
Na afloop wederom onder de douche en ik werd, als oude man, helemaal aangekleed.