- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/lilly-563/
- Totale kosten (in euro)
- 130
Onlangs eens gepasseerd. Even telefoontje en Lilly zou op het afgesproken uur vrij zijn. (Kort na de middag) Had een half uurtje gemeld om eens te proberen.
Leeftijd klopt, maar ziet er toch jonger uit.. is een lekkere petite en skinny girl
. Inclusief een beugeltje... Heeeeerlijl sexy !!
Zeker ook haar strakke platte buik is heerlijke meevaller. ..dikke tetten ook, maar ben geen tettenman helaas.
Heel kort : lekker opwarmen tongzoenen niet voluit, maar was ok. pijpend op de knietjes.
Nadien bedje op , nog wat (heel nat) pijpwerk en lekker fris klein kutje mogen lekken... Vervolgens lekker diep en stevig mogen duwen in paar standjes , waar ze zelf helemaal opgaat in haar rol en zeer actief mijn hele lul naar binnen zit te wippen
en nadien lekker blowjob met CIM.
Mooie locatie, prima ontvangst en Lilly doe ik zeker nog eens... Wil ze wel eens een uurtje proberen, dan moet ik me niet inhouden om het rubbertje vol te vullen in haar poesje.
Herhaling: zeker...maar moet dan wel weer eens in de buurt zijn...
Leeftijd klopt, maar ziet er toch jonger uit.. is een lekkere petite en skinny girl

Zeker ook haar strakke platte buik is heerlijke meevaller. ..dikke tetten ook, maar ben geen tettenman helaas.
Heel kort : lekker opwarmen tongzoenen niet voluit, maar was ok. pijpend op de knietjes.
Nadien bedje op , nog wat (heel nat) pijpwerk en lekker fris klein kutje mogen lekken... Vervolgens lekker diep en stevig mogen duwen in paar standjes , waar ze zelf helemaal opgaat in haar rol en zeer actief mijn hele lul naar binnen zit te wippen

Mooie locatie, prima ontvangst en Lilly doe ik zeker nog eens... Wil ze wel eens een uurtje proberen, dan moet ik me niet inhouden om het rubbertje vol te vullen in haar poesje.
Herhaling: zeker...maar moet dan wel weer eens in de buurt zijn...