WHEM Lilly, Amsterdam (3366278)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen idee, ze staat niet op de site.
Waarom vermoed je dat?

Locatie is wat mij betreft echt ruk, das jammer (hartje centrum)

Michellemodels lijkt niet een specifieke booker te zijn, maar een plek waar verschillende bookers hun meiden kunnen aanmelden. In ieder geval ben ik naar redelijk wat van die meiden geweest, maar via 3 verschillende bookers met een specifieke stijl en locatie.

Ze zit in ieder geval op de locatie waar Polina hiervoor zat en werkt via diezelfde booker, dus ik snap het wel dat hij het vermoedt.

Ik ben een paar dagen geleden geweest:

Thanks man, net gelezen.
Duidelijke review, top.

Prima tijd gehad lees ik, maar niet nog een keertje...en van wat ik lees, is ze niet my cup of tea, helaas.

Er is al nix naar mijn gading op het moment, maar Lilly wordt um dus ook niet.

Nee, daar heb je gelijk in. Maar helaas ga ik door een soort 2e pubertijd op het moment waardoor ik elke week wel de drang krijg naar een nieuwe meid om te bezoeken. Dan neem je de smaak een beetje voor lief en hoop je op het beste 😋

Ah ok duidelijk! Die site wordt ook niet eens geüpdatet, de dames die daar staan (behalve Victoria) zijn niet eens meer op kinky te vinden. De tweede keer dat Michelle terugkwam, verscheen ze ook niet eens op die site.

Jammer dat Lilly zo 'plat als een pannenkoek' is haha, ze zag er niet slecht uit op de foto's. Bedankt ook voor jouw gedetailleerde recensies @BulletBill , ik lees ze altijd graag!

Nee, daar heb je gelijk in. Maar helaas ga ik door een soort 2e pubertijd op het moment waardoor ik elke week wel de drang krijg naar een nieuwe meid om te bezoeken. Dan neem je de smaak een beetje voor lief en hoop je op het beste 😋
Die 2de puberteit die herken ik maar al te goed (alhoewel, 2de ?). Wekelijks is nog afgezwakt. Maar kon je vroeger gewoon naar een ander cafe of club, het aanbod op Kinky is wat het is...

En die is naar mijn smaak echt nihil op het moment

Die 2de puberteit die herken ik maar al te goed (alhoewel, 2de ?). Wekelijks is nog afgezwakt. Maar kon je vroeger gewoon naar een ander cafe of club, het aanbod op Kinky is wat het is...

En die is naar mijn smaak echt nihil op het moment
Herkenbaar momenteel kom ik ook niet aan mijn 'trekken'. Hopelijk snel nieuw aanbod.

Terug
Bovenaan Onderaan