MassageloverGld
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-natte-date_8315433
- Totale kosten (in euro)
- 450
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
In één woord : geweldig!!
Het was begin 2022 toen ik haar bezocht en dat was toen niet in de regio van Rotterdam.
Van mijn wandel carrière is dit de allermooiste ervaring en of iemand dat ooit kan evenaren? Voor mij een echte GFE die ik bij mijn ex'en nog niet kon meemaken.
Waarschijnlijk viel het die ene avond allemaal net mooi samen, ik voelde in ieder geval een klik waardoor het een super avond geworden is.
Om gedetailleerd te beschrijven wat we deden gaat mij te ver maar er is veel mogelijk maar dat zal best per persoon of situatie verschillen.
Gelukkig was ze goed voorbereid met een speciaal dekentje waardoor het bed bruikbaar bleef.
Verdiep je in de achtergrond van haar naam.
Lillith: was je nog maar weer eens wat dichterbij dan kwam ik graag weer op bezoek.
Het was begin 2022 toen ik haar bezocht en dat was toen niet in de regio van Rotterdam.
Van mijn wandel carrière is dit de allermooiste ervaring en of iemand dat ooit kan evenaren? Voor mij een echte GFE die ik bij mijn ex'en nog niet kon meemaken.
Waarschijnlijk viel het die ene avond allemaal net mooi samen, ik voelde in ieder geval een klik waardoor het een super avond geworden is.
Om gedetailleerd te beschrijven wat we deden gaat mij te ver maar er is veel mogelijk maar dat zal best per persoon of situatie verschillen.
Gelukkig was ze goed voorbereid met een speciaal dekentje waardoor het bed bruikbaar bleef.
Verdiep je in de achtergrond van haar naam.
Lillith: was je nog maar weer eens wat dichterbij dan kwam ik graag weer op bezoek.