- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 11
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/top-shemale-active-and-passive.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Afgesproken met Ruby. Contact verliep moeizaam, traag met antwoorden, hoop gedoe en geklaag. Ze vond dat ik maar heel laat antwoord gaf, terwijl ze zelf soms 10-15 minuten op zich liet wachten. Diva.
Toch maar afgesproken, eigenlijk tegen het gevoel in.
De date was afstandelijk, ik werd in een vloek en een zucht afgetrokken en geprobeerd mij buiten te zetten.
Zoiets laat ik daar niet meer gebeuren, ze hebben daar geen bodyguard zitten. Hand om haar keel, hand op de mond toen ik weer aangekleed was, helft van mijn geld terug en ben hem gepeerd. Zat direct aan de voordeur,kamer rechts straatzijde en kon met 2 passen buiten staan. Snap nog niet hoe ik dat gedaan heb
Mega scheldkannonade op whatsapp en sms. Geblokkeerd, prepaid simkaart weggegooid en een nieuwe erin.
Doei, mijden die hap.
Toch maar afgesproken, eigenlijk tegen het gevoel in.
De date was afstandelijk, ik werd in een vloek en een zucht afgetrokken en geprobeerd mij buiten te zetten.
Zoiets laat ik daar niet meer gebeuren, ze hebben daar geen bodyguard zitten. Hand om haar keel, hand op de mond toen ik weer aangekleed was, helft van mijn geld terug en ben hem gepeerd. Zat direct aan de voordeur,kamer rechts straatzijde en kon met 2 passen buiten staan. Snap nog niet hoe ik dat gedaan heb
Mega scheldkannonade op whatsapp en sms. Geblokkeerd, prepaid simkaart weggegooid en een nieuwe erin.
Doei, mijden die hap.