- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/lilith-59/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Leuke dame die redelijk goed engels kan net buiten het centrum. 34jaar maar lijkt veel jonger. De foto's zijn 100%echt maar sommige zijn toch wat slecht genomen lijkt me.
Lang geleden dat ik echt nog eens de volledige tijd binnen was bij een dame. Dat zegt ze dan ook 1u is 1u
PIjpen was gewoontjes en ik mocht niet in haar mond komen.
Intiem was heel goed.
Daardoor kon ik niet echt volhouden in die toch wel strakke en mooie poes.
Iedere keer tussen de sex even zitten babbelen, ze vertelde dat het toch te rustig was dat ze wat meer in het centrum wil zitten omdat ze daar meer belgische klanten zou hebben.
En nog veel meer,...
het was meer als een vriendin alhoewel ze niet kust.
3 maal geschoten op 1u nieuw record voor mij.
Conclusie: ik hoop dat ze wat in gent blijft want ik heb nog nooit zo een chill vriendelijke dvp gehad. die ook echt een andere vibe uitsraalt dan de meeste boemboem en weg
Lang geleden dat ik echt nog eens de volledige tijd binnen was bij een dame. Dat zegt ze dan ook 1u is 1u
PIjpen was gewoontjes en ik mocht niet in haar mond komen.
Intiem was heel goed.
Daardoor kon ik niet echt volhouden in die toch wel strakke en mooie poes.
Iedere keer tussen de sex even zitten babbelen, ze vertelde dat het toch te rustig was dat ze wat meer in het centrum wil zitten omdat ze daar meer belgische klanten zou hebben.
En nog veel meer,...
het was meer als een vriendin alhoewel ze niet kust.
3 maal geschoten op 1u nieuw record voor mij.
Conclusie: ik hoop dat ze wat in gent blijft want ik heb nog nooit zo een chill vriendelijke dvp gehad. die ook echt een andere vibe uitsraalt dan de meeste boemboem en weg