- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/6759700-lilith
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben bij Liliana geweest en vond het echt een topdate. Ze spreekt vloeiend engels en ze houdt wel van een grapje en een beetje uitdagen. Ze is 100% de dame van de foto's, dat is weleens anders. Ze heeft de rondingen op de goede plekken zitten, ze heeft mooie volle borsten (niet nep) en een lekkere kont precies zoals op de foto's (niet dikker of dunner).
Ze begon met een heerlijke body to body en deed daarna in een lekker soort van masserend tempo pijpen. Intiem was ook heerlijk, ze deed goed mee en leek er ook echt zelf van te genieten.
De locatie was ook goed bereikbaar en netjes van binnen. Vond het jammer achteraf dat ik maar voor een uurtje had geboekt, maar misschien de volgende keer beter. Ik hoop in ieder geval dat ze nog even blijft in Den Haag
Ze begon met een heerlijke body to body en deed daarna in een lekker soort van masserend tempo pijpen. Intiem was ook heerlijk, ze deed goed mee en leek er ook echt zelf van te genieten.
De locatie was ook goed bereikbaar en netjes van binnen. Vond het jammer achteraf dat ik maar voor een uurtje had geboekt, maar misschien de volgende keer beter. Ik hoop in ieder geval dat ze nog even blijft in Den Haag