Recensie Lika, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
955
02/07/21
2.779
103
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1011215-lika
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs zin in een nieuw talent dus Lika bezocht op een bekend adresje in Amstelveen.

De opgepoetste foto's zijn van minimaal 5 jaar geleden; in het echt ziet ze er niet zo strak en jong uit. Eerder een rijpere milf, wel vriendelijk, beetje onwennig/nerveus, gelijk afrekenen, probeerde zakelijk over te komen, kreeg desinfectiespray op mijn handen maar moest toch verplicht douchen.

Terug op de kamer wilde ze me gelijk op bed hebben maar ik hou graag de controle dus eerst staand een klein beetje tz-en; op verzoek kreeg ik wat meer tong. Haar op de knietjes gezet, pijpen is prima maar ik voelde wel af en toe haar tanden toen ze zijwaarts tegen haar wang begon te pijpen. Ik mocht haar hoofd voorzichtig vasthouden; ze deed haar best om wat dieper te gaan. Vervolgens zij doggy en ik staand haar lang en hard geneukt. Ik merkte aan haar gekreun en stevig het laken vast te houden dat ze ervan genoot waardoor ik nog harder tekeer ging; eigenlijk kon het haar niet hard genoeg. Ze begon ook te zweten op haar rug dus altijd een goed teken. Afgepeigerd op bed verder laten pijpen; de ballen werden netjes meegenomen. Op haar verzoek nogmaals doggy genomen maar ik kreeg al snel het klaarkomseintje. Weer liggend op bed uiteindelijk pijpend en trekkend afgemaakt. Snel opgestaan, douchen, aankleden, beetje praten/plagen, kusje en weer snel de benen genomen met een ondeugende tik op mijn bil.

Een redelijke date voor een leuk prijsje met deze iets rijpere dame. Een aanradertje voor de milf-liefhebbers onder ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan