- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-milf-zoekt-lekkere-paydates-_8522219
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Recent met deze dame afgesproken. Was niet eenvoudig om af te spreken, omdat de dame ook werkt naast deze activiteiten. Ook wenst ze ook een foto te ontvangen, schijnt niet met iedereen te willen daten. De dame kwam bij mij aan huis, daar we niet ver van elkaar wonen. Is een lange vriendelijke dame, gekleed in jarretels zoals ik wenste. Na even een praatje ter introductie ons lekker naar de slaapkamer begeven. Na wat zoenen en strelen begonnen ze mij intens en diep te pijpen. Moest haar een paar keer afremmen om niet al te komen en tijdens het pijpen kijkt ze je continue geil aan. Daarna condoom om en heerlijk geneukt en te snel klaargekomen door de eerdere pijpsessie. Daana nog heerlijk samen gelegen en gepraat. 2e ronde zat er wat mij betreft helaas niet in. Kortom geslaagde date en ik zal zeker nog een keer met haar afspreken. Heb haar zojuist ook gewezen op het feit dat ze volgens meerdere niet schijnt te reageren. Ze gaf aan niks te hebben ontvangen en zou anders de advertentie verwijderen en een nieuwe op sexjobs zetten met een ander e-mailadres.