Recensie Leyla, Zutendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
181
15/07/21
113
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex door klant
  5. Soft SM
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/leyla-fiery-horny-party-girl-24-hours-a-day-with-a-20cm-cock.html
Totale kosten (in euro)
100
Zin in een shemale, even beetje gekeken in de buurt. Paar dames in Zutendaal bericht gestuurd. Leyla reageerde vlot.
Heel veel tijd had ik niet, half uurtje voor €100 is haar standaard. Gevraagd om tongzoenen, golden shower voor mij en spanking. Redelijk ambitieus voor half uurtje.....
Ze is het idd zelf op de foto's al is ze in het echt niet zo mooi als op de studio foto's met make up etc. Maar zeker niet vervelend om naar te kijken. Betalen, uitkleden, even zoenen op bed, elkaar hard gemaakt met pijpen. Aanbod voor een trio met haar vriendin, leuk, maar ik had ook echt maar 100 meegenomen.
Ik werd in stelling gezet en ze zocht mijn gaatje op met haar pik. Even erlangs vind ik niet zo erg (ook wel gevaarlijk) maar ze wilde toch heel zeker gaan neuken zc.... Maar condoom was geen enkel probleem en ze deed er een om. Ze neukt beetje als Julie, flink hard erop los. En het leek erop alsof ze dacht dat ik al open stond, dus maar even gemaand om zachtjes te doen. Ze nam prima de tijd om het gaatje te openen en begon rustig aan. Later ging ze flink los. Op zijn hondjes, missio met elk een keer liggend op de rug. Heerlijk. Met wisselen van standjes werd er ook een nieuw condoom gepakt, prima. Tussendoor werd ik een heel klein beetje gespankt, paar klapjes met de hand. Niet zo erg voor die korte sessie.
Tussendoor gestopt voor golden shower, zeiltje op de grond en gewoon in de kamer. Heb ik zelf het liefste, beter dan in de vuile badkamers van dat kot....
Daarna werd water aangeboden om mond te spoelen en even bij te komen. En gewoon verder met neuken, zoenen etc. Gevraagd of ze het leuk vond als ik haar kontje likte, dat werd afgewezen. Vreemd. Ze is er schoon genoeg voor.
Na een goeie 20 minuten gaf ze aan dat het tijd werd dat ik klaar kwam, ze wilde sperma op haar lichaam. Ze heeft me lekker afgetrokken, spuiten is voor mij lastig met een pik in mijn kont. Achteraf nog even gezoend, werd afgeveegd met de obligate vochtige doekjes.
Denk dat ik 24-26 minuten binnen ben geweest. Niet helemaal een half uur, maar ach, alles gedaan wat ik wilde, leuke vrouw, geen gezeik, niet de hoofdprijs voor extra's.
Voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan