Recensie Lexxy/Lexy, Rotterdam (vh Amsterdam) 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilegerrie

Vaste klant
119
01/01/24
73
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8228095-lexy
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van de recensies van kinky een berichtje gestuurd en al vrij snel kreeg ik ook een foto van haar gezicht. Knappe dame! Mooie lippen, halflang blond haar...dus ik dacht ga er maar weer eens op uit.

Ze ontvang in Rdam Alexandrium - prima appartment en schoon. Zeer leuke dame van begin die 30 die open deed en ze was nog knapper dan op de fotos. Mooie ogen, mooie lippen! Heel lief meisje uit Oekraïne...sprak niet zo goed engels dus beetje behelpen. Prima figuur, klein beetje hangborsten, maar vooral erg schoon en verzorgd! Ze zoent wel, maar geen tongzoenen.

PZC was niet diep of hard, eerder sensueel. Heel de date was wel sensueel aangezien het een erg lieve zachtaardige dame is.

Aanrader voor de Oost-EU liefhebbers!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is verplaatst. en zit ergens in Vasteland Rotterdam. Leuke meid inderdaad. Knap gezicht. Hang tieten waar ik van hou.
Zoenen doet ze niet diep. Cowgirl en doggy waren top. Ik mocht niet te hard doorstoten. En condoom wordt heel vaak verwisseld.

Spreekt gebrekkig engels.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8228095-lexy
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
engels was ik heel gebrekkig daardoor klikte het niet. alles was een beetje plicht matig naar mijn mening
 
Ik zie dat ze Inmiddels Alexa heet, verplaats is naar Amsterdam en een ander mobiele nummer heeft.

Update: naam is weer gewijzigd in Lexxy.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8228095-lexxy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Lexxy ontvangt in een anoniem betrekkelijk nieuw complex met een soort hotelkamers in de buurt van het AMC. Nette kamer met goed bed, keukentje en prima badkamer. De booker loodst je met foto's en aanwijzingen voor ingang, lift, etage naar de juiste plek in het gebouw, waar Lexxy je opwacht. Je hoeft niet langs een receptie. Lexxy is de vrouw van de foto's en heeft een aantrekkelijk lichaam. Lexxy spreekt een paar woorden engels (bijv. "no finger"). Bij een poging tot zoenen werd meteen gezegd "no french kissing" en de wang toegekeerd. Ik let altijd enorm op de mondhygiene als ik een dame bezoek en krijg er nooit klachten over. De vraag of tongzoenen mogelijk was voor extra geld werd negatief beantwoord. Ik begon met een simpele massage te geven met de bodycreme van Lexxy, om daarna af te dalen voor een befsessie. Wordt meestal wel gewaardeerd. Lexxy werd wel nat, maar een vingertje erbij was niet de bedoeling, Na 2 a 3 minuten werd mij verzocht ermee op te houden en maakte ze zichzelf schoon met een doekje. In deze nogal zakelijke weinig intieme sfeer lukte het Lexxy daarna niet om een stijve tot stand te brengen. De 50-plussers bij Salon Bali hebben daar nooit problemen mee. Na wat staand pijpen zonder condoom (een beetje sabbelen en niet heel erg enerverend) werd geprobeerd een condoom aan te brengen. Dat wilde niet erg lukken. Bij de ervaren dames van Salon Bali zit ie er soms al omheen zonder dat je het door hebt. Dus maar laten afmaken met een combinatie van afwisselend pijpen zonder condoom en aftrekken. Zodra ik kwam (niet in haar mond) hield ze er meteen mee op en kreeg ik een doekje om zelf de boel schoon te maken en was wat Lexxy betreft de sessie klaar. Toen waren er 25 van de 45 minuten, waar ik voor betaald had, om. Ik had weinig behoefte om de resterende tijd nog te laten vullen. Dus nog even gedouched en snel weg.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8228095-lexxy
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar ook een keer bezocht. Leuke dame om te zien. Het was wel een prima bezoek al was het voor mij niet volmaakt omdat ze niet tongzoent.

Maar als je bedenkt dat in sommige privehuizen in Rotterdam een half uur inmiddels 90 euro is en veel dames daar ook niet tongzoenen en vingeren en je doorgaans moet bijbetalen voor PZC, dan krijg je bij Lexxy wel veel waar voor je geld. Dus de prijs/prestatie verhouding zit wel goed.

Ze toont verder op zich prima inzet, alleen was het wel jammer dat ze niet haar best deed om de tijd vol te maken, want binnen 25 minuten stond ik weer buiten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan de positieve reacties ook beamen. Zelfs een van mijn beste bezoek aan priveontvangst dame! Ik heb haar gebeft en ze was geil dus ging heel tekker. Over naar 69 (pzc) en klaar kwam ze. Smakte heerlijk. Daarna kwam ze op me, en heerlijk gfe geneukt. Jammer dat het enkel kusjes waren. Als ze aan tz deed dan kom ik elke dag! Trouwens, adv nu offline?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Lexy bezocht toen ze in Rotterdam zat. De woning waar ze zat stond compleet in de bouwsteigers dus het zag er allemaal een beetje raar uit. Communicatie vi Whatsapp verliep goed en ik hoefde maar kort te wachten.
Een kleine knappe dame met blond haar deed open, ze is een knappe verschijning. De seks kan ik vrij kort over zijn. Het was op zich prima behalve dat ik het pijpen niet bijzonder vond, ze deed dit erg (te ) voorzichtig en soft.
Tongzoenen zat er helaas niet in maar daar adverteert ze inderdaad ook niet mee dus kan ik haar niet aanrekenen.
Ze heeft echt een lekkere kont en ik mocht haar hard in doggy nemen.. het hele bed ging piepend en krakend heen en weer.
Haar borsten hangen inderdaad behoorlijk, zeker als ze op je zit en naar voren leunt, maar ze zijn toch best nog lekker.
Mocht ze weer terugkomen zal ik haar vast nog wel een keer bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan