SidMeister20
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Een week terug bij deze dame geweest. Het was niet mijn slechtste ervaring, maar zeker wel bodem 5 van alle. Ze kijkt achter het raam heel verleidelijk aan en eenmaal binnen bij het voorstellen is ze gewoon vriendelijk en beleefd. Toen ik naar boven liep met haar en uitgekleed was dacht ik dat het feestje kon beginnen. Nou niet dus, je mocht nergens aan zitten, standje 69 was weer extra bij betalen, en ik mocht ook niet aan haar borsten zitten omdat gevoelig waren, terwijl ik extreem gentle was. Ik voelde me daarnaast flink opgehaast om snel het werk af te maken want je kon overduidelijk aan haar gezichtsuitdrukkingen zien dat ze er geen zin meer in had. Eén ster is precies genoeg voor deze ervaring want ze bleef enigszins beleefd. Maar daar kwam ik niet voor. En zelfs voor 50 euro standaard raad ik haar ten zeerste af.
EDIT: kan deze review nog verplaatst worden, want er werkt kennelijk nog andere Lesly, ik heb namelijk over de Arabische looking dame in VT 29 of 30 tegenover deze blondine.
EDIT: kan deze review nog verplaatst worden, want er werkt kennelijk nog andere Lesly, ik heb namelijk over de Arabische looking dame in VT 29 of 30 tegenover deze blondine.
Laatst bewerkt: