WHEM Lesley, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik ben er in het begin van dit jaar eens een keer geweest.
Ze ontvangt thuis midden in de stad Roermond met medeweten van haar man die dan niet aanwezig is.
Ze zal je zelf wel uitleggen waarom ze dit doet en waarom haar man dit accepteert en zelfs aanmoedigt.
Ik vind dat te prive om dat hier op te schrijven.
Bij binnenkomst krijg je te drinken aangeboden en ga je samen op de bank kennismaken met elkaar.
Lekker rustig en ontspannen. Wel de spanning al opbouwen.
Daarna ga je richting de slaapkamer en ik kan alleen maar zeggen dat ik met haar een heerlijk uurtje lekker geneukt heb. Ze geniet er zelf ook echt van.
Ze pijpt lekker en ze komt regelmatig goed klaar als je haar beft.
Ze is zelf netjes verzorgd ( in huis iets minder ) en ze geniet ook zelf van de sex.
Ze is wel heel selectief met wie ze afspreekt, en haar man beslist mee met welke man ze afspreekt.
Ze is zeer geil en gewillig.

Hoe is haar hygiëne? Heb wel wat met oudere vrouwen en wil komend weekend afspreken. Is haar kutje kaal?
Ja ik ben er in het begin van dit jaar eens een keer geweest.
Ze ontvangt thuis midden in de stad Roermond met medeweten van haar man die dan niet aanwezig is.
Ze zal je zelf wel uitleggen waarom ze dit doet en waarom haar man dit accepteert en zelfs aanmoedigt.
Ik vind dat te prive om dat hier op te schrijven.
Bij binnenkomst krijg je te drinken aangeboden en ga je samen op de bank kennismaken met elkaar.
Lekker rustig en ontspannen. Wel de spanning al opbouwen.
Daarna ga je richting de slaapkamer en ik kan alleen maar zeggen dat ik met haar een heerlijk uurtje lekker geneukt heb. Ze geniet er zelf ook echt van.
Ze pijpt lekker en ze komt regelmatig goed klaar als je haar beft.
Ze is zelf netjes verzorgd ( in huis iets minder ) en ze geniet ook zelf van de sex.
Ze is wel heel selectief met wie ze afspreekt, en haar man beslist mee met welke man ze afspreekt.
Ze is zeer geil en gewillig.

Terug
Bovenaan Onderaan