In aanloop van haar terugkeer was er dus een serieuze spanning aan het opbouwen
- 5 lange maanden (niet 6) heb ik me moeten behelpen met een paar andere adressen, waarvan slechts één goed was - de rest was maar zo zo.
Een eerste gevoel van geruststelling overkwam me toen de deur openging en we terug in elkaars armen konden vallen. Zoals hierboven aangegeven, deze keer ging twee uur niet volstaan om de opgebouwde spanning weg te nemen. Er is een goeie klik aanwezig dus dat extra zorgt ervoor dat ze met kop en schouders boven de rest komt te staan. In mijn eerdere reacties krijg je een beeld van hoe mijn dates verlopen dus ik ga niet in herhaling vallen. Het was opnieuw hemels om terug haar figuur te kunnen aanschouwen, haar fluweel zachte huid te voelen, haar geur te kunnen innemen, haar intiem te kunnen kussen
. Hier primeert sex niet maar eerder vollop te kunnen genieten van Lente haar gezelschap en wat voor effect dit heeft in mijn grijze massa.
Ik stond er versteld van hoe goed geluimd ik de dagen erna nog was (en nog steeds ben) door de gedachte dat ze terug is. En er kon geen beter moment zijn om zo de lente (en zomer) in te gaan.