Whoopwhoop
Wandelaar
- 95
- 26/07/22
- 9
Iemand ervaring met Lenie uit Dordrecht? Vluggertje 25,- is geen geld, haha.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZie nu ook betere foto's dan toendertijd in de advertentie. Zeggen wat mij betreft genoeg en weerspiegelen in mijn ogen nog een beter beeld dan in het echt.@Eric1974 na dit sla ik op zeker over. Thx!
Haha ik ben ook blij dat ik dit optijd lees. Leek me een keertje leuk om te proberen en indd hierboven vermeld geen geld, 25 voor een vluggertje. Maar zoals je al doet vermelden is het niet de moeite waard om erheen te rijden., wat mijn vermoeden al was.Nog nooit sneller uit een woning gerend dan dat ik naar binnen ging, tot ik keer dacht met Lenie af te spreken.
Woning smoezelig. Als je allergisch bent voor honden sws een no go. Maar mogelijk is die inmiddels weg.
Dame zelf kan ik ook kort over zijn en zeg dit niet heel snel. Maar echt helemaal niets aantrekkelijks aan. Uitgezakt lichaam, onverzorgd voorkomen en draagt geloof ik geen kunstgebit of heeft nog weinig tanden.
Dit laatste zou nog wel wat kunnen zijn bij pijpen, maar dat doet ze dus net niet
Kan het niet over haar inzet hebben, alleen over haar voorkomen zoals het op mij overkwam.