WHEM Lejla uit Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame doet ook aan intiem nu dus heb mijn recensie daar geplaatst. Het was zeer goed en lekker!

Dat is best raar want wat is een buitenlandman dan? Ik ben zelf licht getint en ben gewoon welkom
tja ik snap t ook niet
Vreemd. Vervelend
ja inderdaad
maar dan ben ik al voorzichtig

heb soortgelijke geval meegemaakt in de Laak in Den Haag

was net binnen had net 1 schoen uit bij n Poolse dvp komt een vent binnenstormen geeft dr n volle mep in dr gezicht dat ze niet 100/30min maar 150 moest vragen

ik wist echt met HEEL VEEL GELUK te ontkomen zónder te betalen

hij stond erop dat ik moest gaan pinnen en hij mee zou lopen

maar gelukkig stond beneden portiek nog een klant waar hij van schrok

tja ik snap t ook niet

ja inderdaad
maar dan ben ik al voorzichtig

heb soortgelijke geval meegemaakt in de Laak in Den Haag

was net binnen had net 1 schoen uit bij n Poolse dvp komt een vent binnenstormen geeft dr n volle mep in dr gezicht dat ze niet 100/30min maar 150 moest vragen

ik wist echt met HEEL VEEL GELUK te ontkomen zónder te betalen

hij stond erop dat ik moest gaan pinnen en hij mee zou lopen

maar gelukkig stond beneden portiek nog een klant waar hij van schrok
Heftige ervaring die van Laak Den Haag zeg!! Dat je ook gewoon een prijsafspraak hebt en dan ineens zo'n onbekende gast die meer geld komt eisen. Bah!

Heftige ervaring die van Laak Den Haag zeg!! Dat je ook gewoon een prijsafspraak hebt en dan ineens zo'n onbekende gast die meer geld komt eisen. Bah!
Ja daarom ben als de dood om bij n dvp langs te gaan. Op de fotos stond n mooi kamer, maar ter plekke n matras thats it

tijd terug was het in ons wijkkrant dat in Rijswijk een jongen werd beroofd van zn pinpas, gsm en ketting na bezoek aan n dvp
Jezus. Bij Leijla?!!??
nee

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan