Recensie Leila/Viktoria, Zoetermeer 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevrijdend

Vaste klant
167
13/06/22
172
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4974529-leila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laatst naar Zoetermeer gereden voor een bezoek aan Viktoria.
Ik herkende haar niet zoals de foto's van haar advertentie.
Viktoria was molliger in het echt. Het communiceren in het Engels gaat haar goed af, en zij is vriendelijk in de omgang.
Het pijpen zonder was een heerlijk gevoel. En de mogelijkheden en extra's zoals in haar advertentie werden via whatsapp duidelijk gemaakt.

Eerder in Zoetermeer ging ik toch met een goed naar huis.
Toen werd ik ontvangen door de dame op de foto zonder te veel fotoshop.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7407488-viktoria
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken terug ook Viktoria bezocht. Smaken verschillen, maar ik was zeer verheugd door het uiterlijk wat ik aantrof. Een goed verzorgde milf met de juiste rondingen. Het spek zat zegmaar op de juiste plekken.

Gekozen voor een uurtje met anaal. Lekkere pijpbeurt die mij op goede oorlogssterkte bracht. Haar daarna gebeft waarbij ze verschrikkelijk nat werd en al snel klaar kwam. Ze genoot er duidelijk van. Daarna haar begonnen met missio neuken en daar lust ze pap van. Heerlijk die oostblok dames die het liefst zo veel mogelijk hun benen wijd doen voor vreemde mannen. Ze gaf geen krimp toen ik harder en harder ging. Na een eerste ronde volgde een ronde anaal. Heerlijk uitzicht op de billenpartij. Ik moest rustig beginnen en ik deed dat ook. Na een tijdje het tempo in doggy opgevoerd. Ze ging zelfs er zo voor zitten dat ik nog dieper in haar anus kon. Dit beantwoordt door haar haar te pakken en stevig te stoten. Ze moedigde mij aan haar anus te neuken. Heerlijk. Zodra ze er weer is, bezoek ik haar weer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
voor corona wat vaker in zoetermeer geweest want zat toen een lekkere oekrainse maar niet meer gezien later....
dus nu eens op herhaling voor deze tante Viktoria ja type milf....ze was vanaf de eerste seconde wild en enthousiast...wat een energie....
Gelijk vol tongen en op der knieen had ze mijn chocoladereep gelijk tot aan de wortel inder gulzige mond....leek wel of ze een maand zonder seks had gezeten....hahaha
....en ondertussen met der klitje spelen en der poes was kliedernat...wat een geile donder....had vantevoren aangegeven dat ik kwam voor 100% anaal en dus 0% in de poes.....moest ze wel om lachen en ze had der kringspiertje al ingevet dus ze wist wat er komen ging....
was lang geleden dat ik een hoer zo had hoeren smeken om meer en harder in der kont....der kringspiertje werd echt op de proef gesteld en madam vroeg om meer harder en dieper...ging wel 10 minuten non stop door bam bam bam tak tak tak.....na 10 minuten een squirt fontijntje....en me lul eruit condoom eraf en op der knietjes netjes der mondje open en mijn hele lading met een paar fluimen recht in der keeltje gespoten...
al ff niet gezien dus denk dat ze op huis aan is....herhaalbezoekje zit er wel in...eens combineren met een bezoekje aan snowworld dan...
 
dus nu eens op herhaling voor deze tante Viktoria ja type milf....ze was vanaf de eerste seconde wild en enthousiast...wat een energie....
Ben zelf even uit de roulatie geweest, maar nu weer terug, jammer dat de advertentie weg is want even gewillige milf-types zijn er nooit genoeg van. Hopen dat de dame in kwestie snel weer in Zoetermeer of het reizende circus verschijnt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan