Ben Bedacht
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Leah bezocht bij Huis Nr 5 in Nordhorn. Had van te voren al gekeken en Leah sprak me zeer aan. Zeer blij dus dat ze bij de twee dames zat die zich voorstelde.
(Risico als je zonder afspraak gaat).
Leah is een heerlijke puur natuur dame met, als je zoals ik van echte / kleine borsten houdt, de mooiste die je ooit gaat zien. En, met in tegenstelling tot de foto's, een prachtige bos blonde krullen. Erg schattig.
Ze voelde me goed aan, komt niet vaak voor, en een heel fijne tijd met haar gehad. Ze neemt rustig de tijd en het is ook nog fijn om met haar na te kletsen. In perfect Engels en Duits. Is ook wel eens anders.
Kans op herhaling is erg groot. Ik ga de agenda in de gaten houden.
.....Heb haar ook even op de hoogte gebracht van deze site, So Leah, If you read this: "Thank you very much and looking forward to see you again (Been made-up )
(Risico als je zonder afspraak gaat).
Leah is een heerlijke puur natuur dame met, als je zoals ik van echte / kleine borsten houdt, de mooiste die je ooit gaat zien. En, met in tegenstelling tot de foto's, een prachtige bos blonde krullen. Erg schattig.
Ze voelde me goed aan, komt niet vaak voor, en een heel fijne tijd met haar gehad. Ze neemt rustig de tijd en het is ook nog fijn om met haar na te kletsen. In perfect Engels en Duits. Is ook wel eens anders.
Kans op herhaling is erg groot. Ik ga de agenda in de gaten houden.
.....Heb haar ook even op de hoogte gebracht van deze site, So Leah, If you read this: "Thank you very much and looking forward to see you again (Been made-up )