Recensie Lea Unna 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Wiipper

Vaste klant
101
18/10/21
47
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://erotik.markt.de/sie-sucht-ihn/s+q+u+i+r+t+i+n+g+extrem+deine+phantasie+erlebe+sie+real/a/77b38a3f/?userId=338444&rView=list&absIndex=1&categoryId=1303000000
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij deze dame geweest. Afspraak maken ging redelijk helaas niet via WhatsApp, wel per mail en een telefoontje. Een afspraak gemaakt enkele dagen vooraf daar ik wist dat ik in de buurt was ze had me gevraagd een uurtje vooraf even te bellen dat gedaan en vervolgens de route beschrijving gekregen en de instructies om binnen te komen. Ik aan gekomen op het adres moest best een eindje lopen en klimmen dus was redelijk bezweet maar bij binnenkomst netjes voorgesteld en ze vroeg of ik water wilde. Ik zei dat is goed kan ik wat afkoelen. Vervolgens vroeg ze of ik nog interesse had ik zei ja natuurlijk ik wil het wel eens mee maken dat een vrouw zo kan squirten. Ze vroeg of ik me eerst wilde opfrissen natuurlijk wilde ik dat. De douche werd me getoond en ze zei als klaar ben kom je maar naar de kamer hiernaast. Zo gezegd zo gedaan, ik mocht ze uit kleden en vervolgens kennis maken met haar mooie grote borsten. Vervolgens ook de rest van kleding uit gedaan. Ze ging toen op haar bui liggen en verzocht mij haar rug te masseren massageolie kwam te voor schijn en enkele minuten heb ik ze gemasseerd. Toen draaide ze zich om en zei ze laat mijn poesje maar eens met jou tongetje masseren . Nou daar kwam ik dus ook voor en na enige tijd ging ze squirten. Vervolgens nog diverse standjes door genomen en me lekker onder laten squirten. Me ook lekker laten pijpen. dit deed ze zonder condoom vervolgens nog diverse standjes geneukt met condoom. Daarna heeft ze me lekker klaar gepijpt in combinatie met aftrekken. Na ruim een uur bezig te zijn geweest mocht ik weer gaan douchen en aankleden.

Om vervolgens nog samen een koffietje te drinken, en gezellig te kletsen over van alles.

Als ik weer in de buurt ben moet ik me melden zei ze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan