Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad Feckmu, de Laury die overdag op de VT 15 staat lijkt me inderdaad de dame die op bovenstaande link staat, kan je ook een beoordeling geven voor ons aub ?OK, goed om weten. Ik bezocht haar vorige woensdag en dan zat ze nog op haar vast adres VT15.
Hier een link naar haar oude advertentie toen het SKW nog dicht was. Ze staat nog op die site van het massagesalon maar is er wel niet meer werkzaam.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laury-plezier-en-kwaliteit.html
Recent niet meer gezien, ik meen dat ze nog steeds met vakantie is.Iemand haar eigenlijk nog gezien? Stond toch op vt15 door de dag vroeger?
Is terug, ben er gisteren bij geweest, kan mijn positieve recensie alleen maar bevestigenIemand haar eigenlijk nog gezien? Stond toch op vt15 door de dag vroeger?
Tijdens ons aftersex gesprek vertelde Laury mij dat ze geen vaste vrije dag heeft , maar altijd afwisselt.Precies afwezig nu?
Klopt wilde haar ook bezoeken maar ze is niet aanwezig en gisteren ook nietPrecies afwezig nu?
vorig week heb ik haar ook niet gezien.Klopt wilde haar ook bezoeken maar ze is niet aanwezig en gisteren ook niet
Ze is niet weg geweest maar ze neemt een aantal dagen on week vrij. Jammer genoeg zijn het geen vaste dagen, je zal dus geluk moeten hebben dat ze er is.Is ze al terug ?
Indien wel, kent iemand haar werkuren ?
Thanks!