Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ook. Heb overgemaakt en daarna niks meer gehoord.... No go dus.Hoi allemaal. ik heb ook via haar ouwe telefoonnummer contact opgenomen. En blijf het toch wel apart vinden dat er om en voorschot wordt gevraagd, ik ging er wel mee akkoord en kreeg toen een vage link waar ik op moest klikken om te betalen. Dat heb ik maar niet gedaan, dus kon helaas geen afspreek met haar maken.
Ik ken Lauren al geruime tijd (heb het over jaren).Ik ook. Heb overgemaakt en daarna niks meer gehoord.... No go dus.
Waarschijnlijk gewoon een catfish scammer geweest, gebeurt helaas vaak. Dus alleen vooruit betalen als je 100% weet met wie aan het praten bent.Ik ken Lauren al geruime tijd (heb het over jaren).
Omdat ik haar inmiddels goed ken en ik niet kan plaatsen dat ze zich zou laten betalen en daarna niets van zich zou laten horen, heb ik haar hiernaar gevraagd (naar aanleiding van dit bericht).
Ze vond het vreselijk dat dit de indruk werd gewekt dat ze niet eerlijk is en vroeg me of ik contact met de schrijver wilde opnemen en vragen of hij haar wilde berichten. Mocht er dan inderdaad iets zijn misgegaan, zou ze het fixen.
Op 24 maart heb ik een privéberichtje gestuurd met het verzoek van Lauren om contact met haat op te nemen.
Dit is blijkbaar niet gebeurd, want vandaag kreeg ik van haar een appje. Ze wilde weten of ik nog een reactie had gehad, omdat niemand haar benaderd heeft over dit voorval.
Ik weet, hier moet ik niet tussen gaan zitten, maar, nogmaals, ik ken Lauren als betrouwbaar. Dus moet dit op te lossen zijn.
Ik zou zeggen, neem contact met haar op. Dan komt het vast goed.