Wandelaar026
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Onlangs bij Laura geweest. Linkerpand, 1e etage rechts. Er waren 2 dames beschikbaar, Maria was ook aanwezig. Ik heb Laura altijd een beetje vermeden maar door de omstandigheden toch maar naar binnnen gegaan. 50,- p+n. Ze zei dat ze 29 is, ik gok iets ouder. Zodra er betaald was leek alle interesse en speelsheid verdwenen. Na 30 seconden pijpen wilde ze al stoppen, ik gaf aan dat het wel wat langer kon en kreeg zowaar een half minuutje extra. Kwaliteit viel tegen, weinig variatie. Daarna wilde ze snel door, ik moest moeite doen om een 'normaal' (doggy) standje met haar te doen, ze gaf ik meteen aan dat 2 standjes de max. was. Ze wilde na een paar keer stoten meteen naar de volgende positie. Ik heb gevraagd of ze haast had, maar ze zei dat dat niet het geval was. Ze was ook niet goed geschoren. Bij elke aanraking van haar tepels zei ze dat het zeer deed (terwijl ik streelde, niet kneep) dus dat was een soort verboden terrein. Geeindigd in missio, heb het verder maar kort gehouden. Deze dame kunt u beter vermijden, wees gewaarschuwd.