Recensie Laura/ Leiderdorp 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Keysersoze

Newbie
1
27/09/24
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3453235-laura
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hallo mannen,

Vandaag ben ik bij Laura geweest die adverteert op kinky in Leiderdorp. Het was helemaal niet in Leiderdorp maar in Woubrugge. Dat is een 20min van Leiderdorp.

Het is absoluut niet de dame van de foto's dus laat je niet gek maken. Haar tactiek is dat ze je een kwartier laat wachten zodat je goed op stoom komt. Ze doet de deur open op een kier en nodigt je naar binnen uit. Ik was zo geil als een hoentje dus ik ben maar naar binnen gegaan. Nou, bespaar je de moeite om erheen te gaan. De woning is opzich netjes. Als haar kleren uitgaan dan zie je dikke reet tevoorschijn komen en tattoes overal. Ik kwam voor een half uurtje. Pijpen deed ze heel eventjes, echt maar 3 minuten ofso. Daarna de condoom over Osama heen en gaan met die banaan. Haar kut is zo losjes en wijd als wat. Ik weet niet wat ze erin heeft gehad! Het is alsof je in de leegte stoot. Met veel moeite kwam ik klaar. Ik had nog een kwartier dus gevraagd of ze even wilde masseren. Dit kon niet omdat ze geen olie had. Bullshit natuurlijk.

Maar goed, ik ben 100eu lichter en zij 100eu rijker. Zonde van mn geld.
 
Wat slecht! Afspraak voor half uur gemaakt voor plassex, in mond klaar komen en filmen. Heb alleen kunnen filmen en na 15min weer buiten. Het is NIET de dame op de foto maar een mollig getatoeëerd type. Superdom van mij om toch naar binnen te gaan maar kon niet anders, ik stond op klappen en de afspraken leken prima. Herhaling? Nooit en nooit meer :(

Dat was een duur lesje..
 
Terug
Bovenaan Onderaan