Recensie Laura, Lady Butterfly, Kropswolde 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wilfted

Wandelaar
58
10/09/22
6
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Ladybutterfly.nl
Totale kosten (in euro)
€105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar eens naar ladybutterfly geweest.
Altijd gezellig en leuke dames aanwezig. Had afspraak gemaakt met Laura. Leuke dame afkomstig uit Brazilië en praat beetje gebrekkig engels. Maar met handen en voeten lukt dat wel. Gekozen voor massage en intiem. Gewoon geweldig. Ze wilde niet zoenen maar de aanhouder wint en ze begon zelfs zelf te zoenen. Nog steeds daar extra betalen ivm stroom kosten das dan wel jammer.

Altijd gezellig en leuke dames aanwezig. Had afspraak gemaakt met Laura. Leuke dame afkomstig uit Brazilië en praat beetje gebrekkig engels. Maar met handen en voeten lukt dat wel. Gekozen voor massage en intiem. Gewoon geweldig. Ze wilde niet zoenen maar de aanhouder wint en ze begon zelfs zelf te zoenen. Nog steeds daar extra betalen ivm stroom kosten das dan wel jammer.
Eehhhh....
Bij Origine: heb je Oost Europees ingevuld
In je text geef je aan dat ze uit Brazilië komt ..😇

Nu kan ik me vergissen, maar tenzij er een aardverschuiving is geweest die ik heb gemist, is Brazilië niet bepaald Oost Europa...😁

Maar wel een mooie recensie, dank je wel ik ga wellicht een vergelijkend warenonderzoek starten n.a.v. je recensie.

Ja, wel vreemd nu nog die €5,= extra betalen voor de stroom. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon de prijs verhogen met €5,=. Wel slim, je kan nu ook niet klagen over die €5,= want je hebt tenslotte de stroom⚡️wel gebruikt.🤔

Laatst bewerkt:
De 20e weer naar laura geweest in lady butterfly.
Deze keer voor een uurtje. Zoals gebruikelijk kleren uit en douchen. Zei ook dus we waren opgefrist. Ze had voir mij een water date gehad vertelde ze mij. Geen idee wat dat betekent maar ik koos gewoon voor massage en intiem. Dat was net als de vorige keer weer genieten. Ze is er niet zolang meer dus als je heen wilt doe het dan aankomende week. Weer voorzichtig met haar dan komt xe vast terug naar lady butterfly.

Terug
Bovenaan Onderaan