Voormalig lid 1987
Vaste klant
Is er al iemand geweest op een feestje van Maud?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er een tijdje geleden geweest, maar voor een trio van 1 uur.Is er al iemand geweest op een feestje van Maud?
Ja, dat is Maud - zoals bij velen in deze business, is de werkelijke leeftijd anders dan de foto's doen vermoeden, maar ik vond het bij Maud geen issue. Ze is echt een lekkere geile MILF.
Discutabelgaat ze dan niet richting een GILF?
Wel met condoom is voor iedereen beter....Is neuken met of zonder condoom?
Dat weten wij wel hé Patrick . Hoop je snel weer eens te zienDit verhaal klopt helemaal een perfecte omschrijving!
Groet Patrick
Ben het met je eens laatstbook een waptrio beleefd met hun ipv wapgangbangAfgelopen jaar ben ik al verscheidene keren op een feestje geweest bij Maud en Nick.
Ik denk elke keer, als het saai wordt stop ik maar het wordt steeds beter en geiler.
Altijd eerst even gezellig kletsen met z,n allen met een lekker drankje en lekkere muziek.
Nick is een aardige kerel waarmee je over van alles kunt kletsen en die zelf ook graag mee doet.
Maud is een gezellige en lieve vrouw die echt is geboren voor dit soort feestjes. Ze heeft een prachtig en lekker lichaam,(183 lang), een mooie kop met lekkere blonde haren.
Ze houdt van lang pijpen, 2 of 3 pikken tegelijk het maakt niet uit, hoe meer in haar mondje hoe beter.
Dp tjes zijn haar favoriet. kut kont, dubbel kut, dubbel kut en kont, alles vindt ze lekker en het liefst zolang mogelijk doorneuken. Zuigend en trekkend blijft ze roepen om meer.
Zeg haar maar rustig wat je geile dromen zijn hoor, ze maakt ze zeker waar, dat vindt ze leuk.
Vindt je dat standje lekker? hoppa kom maar op, ze ligt al klaar voor je.
Tussendoor rookt ze soms even geil een sigaretje maar halverwege begint ze je alweer te pijpen, geil de rook uitblazend.
Ze kleed zich altijd graag een paar keer om. Ze vraagt dan aan iedereen waar ie van houdt, geile hoge laarzen, latex, misschien van kettinkjes of jarretels? rood leer? zwart leer? een geil topje? Of moet ik gewoon m,n tieten los?? Zeg maar wat je geil vindt hoor.
Daar houdt ze dan rekening mee met omkleden.
Terwijl iedereen smachtend ligt te wachten hoor je in de verte haar hakken op de vloer tikken en dan komt ze weer binnen, brrrr, een lange vamp, mooi opgemaakt, iedereen sensueel aankijkend altijd weer in een een adembenemende outfit. Ze heeft hier ook zo het perfecte lichaam voor..
Dan gaat ze liggen met haar lange benen wijd en mag je je weer op haar uitleven. Of wil jij heel misschien toch eerst een geile dildo show van haar zien? geen probleem hoor!
Als de stemming goed en gezellig is wordt er niet gelijk op de klok gekeken en gaat het nog even lekker door. Heel soms ook tot in de kleine uurtjes.
Daarna, of eerder, als je wilt, mag je lekker blijven slapen.( dus niet even neuken, cashen en het liefst iedereen weer snel ophoepelen).
Er wordt (met mate) wel eens wat gebruikt, voor een extra geile sfeer, en dan vinden ze het prettiger dat je blijft slapen ivm de veiligheid op de weg.
Als iedereen weer wakker is maakt lieve Maudje gezellig koffie. Vaak heeft ze een lekker stukje gebak geregeld. Dat soort dingen geeft precies aan hoe ze erin staan.
En heel soms... echt heeeeel soms, als de stemming heel goed en zo megageil is, en ze hebben geen verder verplichtingen, dan wordt er niet geslapen maar gaat het geile feest gewoon door de volgende morgen, zo bloedgeil is ze dan, dat ze gewoon niet wil stoppen. Ze kleed zich dan rustig nog een paar keer om, wat een heerlijke vrouw!!
Dit stel is echt een aanrader voor iedereen die van dit soort feestjes houdt. Zeker ook voor beginners, je wordt gelijk op je gemak gesteld door ze.
Veel geile fantasieen zijn hier voor mij al uitgekomen en ik ga er zeker nog vaak van genieten.
Heren pas wel op met Maud, verslavingsgevaar zeer aanwezig..