- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wonderful-as-a-goddess.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Goedemiddag,
Enige dagen geleden bij dit mooie jonge meisje geweest.
Had hier geen recensies gevonden maar toch het risico genomen !
En wat ik kreeg was wat er in de advertentie beloofd werd. Foto's zijn echt van haar. Ze ziet er bijzonder mooi uit en de
mogelijkheden : alles wat in haar advertentie staat doet ze.
Locatie aan de noordkant van Deinze, wel dicht bij scholen. Vlot bereikbaar. 's Avonds voldoende parking. Ingang beetje rommelig maar kamer proper en warm. Ze gaf wel aan om binnenkort naar een andere stad te gaan : bedoeling is om (met een vriendinnetje van haar) verschillende steden aan te doen).
Ik had vooraf een douche genomen en rook heel fris dus direct naar de kamer.
Ze heeft een mooi, geproportioneerd lichaam, mooie zachte kleine A-B borstjes met mooie tepeltjes erop. Super mooi gezichtje. Lekker klein kontje (waar je een vingertje in mocht duwen tijdens het neuken. Wel niet te diep).
Ze pijpt zonder condoom (in prijs) maar geen CIM. Ze doet dit zacht en redelijk diep.
Neuken : lekker in verschillende standjes genomen en eerste keer klaar gekomen toen ze op mij zat. Zalig. Ze beweegt heel goed mee !
Lekker even relax een babbeltje gedaan (in redelijk engels). Vervolgens korte massage waarna ze me terug begon te pijpen.
Nog wat geneukt en uiteindelijk op haar mooie borstjes klaar gekomen.
Alles zalig (behalve misschien het tongzoenen : doet ze maar heel kort. Wel uitvoerig op de mond kussen).
Had gekozen voor 1 uur en dat hebben we helemaal volgemaakt.
Ik ga dus zeker terug (als ze niet te ver weg is ten minste).
Enige dagen geleden bij dit mooie jonge meisje geweest.
Had hier geen recensies gevonden maar toch het risico genomen !
En wat ik kreeg was wat er in de advertentie beloofd werd. Foto's zijn echt van haar. Ze ziet er bijzonder mooi uit en de
mogelijkheden : alles wat in haar advertentie staat doet ze.
Locatie aan de noordkant van Deinze, wel dicht bij scholen. Vlot bereikbaar. 's Avonds voldoende parking. Ingang beetje rommelig maar kamer proper en warm. Ze gaf wel aan om binnenkort naar een andere stad te gaan : bedoeling is om (met een vriendinnetje van haar) verschillende steden aan te doen).
Ik had vooraf een douche genomen en rook heel fris dus direct naar de kamer.
Ze heeft een mooi, geproportioneerd lichaam, mooie zachte kleine A-B borstjes met mooie tepeltjes erop. Super mooi gezichtje. Lekker klein kontje (waar je een vingertje in mocht duwen tijdens het neuken. Wel niet te diep).
Ze pijpt zonder condoom (in prijs) maar geen CIM. Ze doet dit zacht en redelijk diep.
Neuken : lekker in verschillende standjes genomen en eerste keer klaar gekomen toen ze op mij zat. Zalig. Ze beweegt heel goed mee !
Lekker even relax een babbeltje gedaan (in redelijk engels). Vervolgens korte massage waarna ze me terug begon te pijpen.
Nog wat geneukt en uiteindelijk op haar mooie borstjes klaar gekomen.
Alles zalig (behalve misschien het tongzoenen : doet ze maar heel kort. Wel uitvoerig op de mond kussen).
Had gekozen voor 1 uur en dat hebben we helemaal volgemaakt.
Ik ga dus zeker terug (als ze niet te ver weg is ten minste).