MassageloverGld
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- Volgt als ze weer online is
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze week deze nieuwe Nederlandse Laura bezocht in Arnhem.
Communicatie verliep erg makkelijk via telefoon en een afspraak maken was snel mogelijk.
Laura ontvangt in een zeer net gebouw en haar kamer is erg netjes. Douchen vooraf en achteraf mogelijk en door haar gewenst.
De deur opende ze in een heerlijke outfit die haar mooie vormen goed doen uitkomen. Vooral haar kleur ogen maakt mij al blij.
Het is een super leuke, spontane en intelligente dame. Dat je gewoon in het Nederlands kan praten met elkaar is zo fijn.
Nadat we op het bed belande was er een heerlijke vibe en konden we elkaar fijn verkennen. Ze heeft heerlijk grote natuurlijke borsten.
Bij haar voelde ik me snel op mijn gemak en hebben we elkaar lekker verwend.
Het enige wat ik liever anders had gewild is PzC maar dat doet ze absoluut niet. Alles is met condoom.
De drie kwartier was ook in no time voorbij.
Laura ik weet dat je dit leest : je bent echt een topper en je hebt voor mij heel veel slechte ervaringen goedgemaakt met je innemende persoonlijkheid.
Tot de volgende keer.
Communicatie verliep erg makkelijk via telefoon en een afspraak maken was snel mogelijk.
Laura ontvangt in een zeer net gebouw en haar kamer is erg netjes. Douchen vooraf en achteraf mogelijk en door haar gewenst.
De deur opende ze in een heerlijke outfit die haar mooie vormen goed doen uitkomen. Vooral haar kleur ogen maakt mij al blij.
Het is een super leuke, spontane en intelligente dame. Dat je gewoon in het Nederlands kan praten met elkaar is zo fijn.
Nadat we op het bed belande was er een heerlijke vibe en konden we elkaar fijn verkennen. Ze heeft heerlijk grote natuurlijke borsten.
Bij haar voelde ik me snel op mijn gemak en hebben we elkaar lekker verwend.
Het enige wat ik liever anders had gewild is PzC maar dat doet ze absoluut niet. Alles is met condoom.
De drie kwartier was ook in no time voorbij.
Laura ik weet dat je dit leest : je bent echt een topper en je hebt voor mij heel veel slechte ervaringen goedgemaakt met je innemende persoonlijkheid.
Tot de volgende keer.