Latina die helemaal losgaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
06/11/22
1
Beste heren,

Zoals bekend zijn er veel latina's te vinden, vele zijn niet aantrekkelijk of doen het puur voor geld, hebben er geen zin in.

Ik ben groot fan van Latina's maar tot nu toe paar keer pech gehad.
Ik zoek echt een knappe, goed gevormde, slanke dame die HE-LE-MAAL los gaat, speels en ondeugend..
Een vrouw die neukt a la actrice Esperanza Gomez is mijn droom😎🔥
Wie haar niet kent, google eens en je hebt een hele mooie avond😉.

Het liefst een dame die solo werkt ipv een huis waar meerdere ontvangen, heb ik negatieve ervaringen mee.

Ik hoor het graag van jullie, persoonlijk bericht kan ook.

Groetjes👍🏻

Beste heren,

Zoals bekend zijn er veel latina's te vinden, vele zijn niet aantrekkelijk of doen het puur voor geld, hebben er geen zin in.

Ik zoek echt een knappe, goed gevormde, slanke dame die HE-LE-MAAL los gaat, speels en ondeugend..
Wie haar niet kent, google eens en je hebt een hele mooie avond😉.

Het liefst een dame die solo werkt ipv een huis waar meerdere ontvangen, heb ik negatieve ervaringen mee.

Ik hoor het graag van jullie, persoonlijk bericht kan ook.

Groetjes👍🏻

Wel in Verviers, over de Limburgse grens.

Thank me later. 😉

Tja, dit klinkt alsof je gewoon dieper in de buidel moet tasten, investeer eens in een vriendschappelijke relatie met een dame. Paar keer afspreken, iets drinken, klein cadeautje, dat soort dingen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan