Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk deel wel je mening, zeker in de raambuurten. De kans dat je snelle afwerk sex krijgt, is vaker bij de Oost Europese vrouwen dan bij de latinasWat is jullie mening? Persoonlijk vind ik dat Latijnse vrouwen hun afspraken vaker nakomen en de service meestal goed is vergeleken met oost Europese vrouwen.
Daarmee ben ik het helemaal met je eens.De slimme meid verleent een goede service en bouwt een klantenkring op. Maar ja, dat begrijpt niet elke DVP.
En de latinas genieten ook meer van de seks heb ik de indruk.Ik deel wel je mening, zeker in de raambuurten. De kans dat je snelle afwerk sex krijgt, is vaker bij de Oost Europese vrouwen dan bij de latinas
Gelukkig maar ,dan blijft die Latina voor mij overLatina's werken me te vaak op de zenuwen.
Papi liefie grote loel paipen noiken.
Dus bij een keuze tussen een Latina en een Oostblokdame die allebei een goede service geven met dezelfde handelingen zal ik voor de Oostblokdame kiezen.
En oost Europese vrouwen die doen dat niet volgens jou?Ik heb nog nooit een Latina gehad.
Maar op sexjobs staat het er vol mee in deze regio en ik lees er vaak geen beste dingen over, niet de vrouwen van de foto, werken in rare omstandigheden etc etc
jammer
Dat zal vast en zeker ook niet altijd perfect zijn.En oost Europese vrouwen die doen dat niet volgens jou?
Ik heb ook meer met Latina's. Met Oost Europese dames is de ervaring eigenlijk altijd minder bij mij. Misschien tref ik dan net de verkeerde. Maar latina's bijna altijd voldoende tot goed.Je kan altijd aan het kortste eind trekken, maar ik sluit me er bij aan dat de sexdrive van Latina's vaak groter is dan de Oost-Europese dames; of zelfs eender welke andere geografische locatie.
Daarbij is het ook makkelijker om enkel Spaans te leren ipv Roemeens, Bulgaars, Lets, Oekraïens, ... ?
Breek me de bek niet los Veli , zelfs die ene keer dat er totaal geen aanleiding is krijg je nog de wind van voren als er toevallig een lekker wijf langs je terrasje loopt , alsof ik er wat aan kan doen dat ze daar looptNeem het van mij aan @Rickdekoning , het is leuker als je weer kan vertrekken wanneer de tijd op is.
Een relatie met een Latina heeft zo zijn voordelen, maar de stereotiepe jaloezie ed zijn niet alleen verhaaltjes uit de films ??
Dat gevoel heb ik ook heel sterk bij oost Europese vrouwen vooral bij oost Europese vrouwen met een Roma achtergrond des te meer. Dat verklaart ook waarom hun service minder is. Wat ik ook overigens heel goed begrijp.Ik had zeker vroeger vaak het idee dat met name Balkan meiden er gedwongen zaten , bewijzen heb ik daar niet voor maar het was gevoelsmatig , het zal nu een stuk minder zijn dan een jaar of 20 geleden maar het vreemde gevoel dat het niet helemaal in de haak is is altijd een beetje blijven hangen bij me
Bij Latinas heb ik dat niet
.Dat verklaart misschien ook waarom Latina's bijna altijd vrolijk zijn en meer lijken te genieten van de seks. Misschien is dat ook de reden dat ik gevoelsmatig eerder voor een Latina ga dan voor een oost Europese vrouw.Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar ik ga er wel mee akkoord. Dat gevoel van "is hier nu sprake van georganiseerde misdaad" steekt bij mij ook sneller de kop op bij de Oost-Europeesjes. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat gevoel ooit gehad heb bij Latina's.
Latijns Amerika is altijd fake als er staat slank of normaal, dit is altijd een teleurstelling geloof me.Wat is jullie mening? Persoonlijk vind ik dat Latijnse vrouwen hun afspraken vaker nakomen en de service meestal goed is vergeleken met oost Europese vrouwen.
Verandering van spijs doet eten.Oostblok 100 procent, al is mijn eerstvolgende date met een Latina