damestester
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Larissa is 21 jaar en heeft echt een teeinie look. Ze werkt nog niet zo lang als hoer en dit is haar eerste werkplek. Ze is niet bijzonder knap maar ik vond haar erg aantrakkelijk, wel wat lelijke tanden. Ze is klein en erg slank - heerlijk! Ze heeft geweldige peervormige tieten, te groot voor haar slanke bouw. Ze voelen heerlijk zacht en ik heb ze eindeloos betast. Haar kutje is dik, en echt heerlijk strak, wat een genot. Geen tattoos. Geblondeerd haar.
Ze is vriendelijk en pijpt redelijk. Neuken is echt lekker, fijn uitzicht zo'n jong mooie meid. Van achteren gaat ook prima, ze checkt even haar whatsapp terwijl ik haar neuk. Ik mag haar lang neuken.
Fijne jonge, zeer slanke meid met lekker tieten, die ik nog eens ga pakken. Ze werkt ook 's avonds.
Ze is vriendelijk en pijpt redelijk. Neuken is echt lekker, fijn uitzicht zo'n jong mooie meid. Van achteren gaat ook prima, ze checkt even haar whatsapp terwijl ik haar neuk. Ik mag haar lang neuken.
Fijne jonge, zeer slanke meid met lekker tieten, die ik nog eens ga pakken. Ze werkt ook 's avonds.