- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Meerdere keren zag ik dit meisje gekleed aankomen of vertrekken, en vreemd genoeg vond ik haar spannend (meer dan in haar ondergoed achter haar raam). Ik dacht dat ik het op een dag zou proberen. Slecht idee.
Ze is een zwartharige Roemeense, ze draagt een bril, ze danst een beetje achter haar raam om voorbijgangers aan te trekken. Tatoeage op onderarm en hand.
De dienst? Slecht.
Pijp: 1 minuut, ik vraag om door te gaan > Nee. Ze doet alsof ze het niet begrijpt en zegt "seks".
Ik vraag cowgirl > Nee. Alleen normaal of doggy.
Dus we beginnen normaal > een zeester, geen knuffels, geen kusjes. Geen interactie. Snel, laten we verder gaan.
Doggy > enige positieve punt het uitzicht. Er gebeurt niets, dus haasten we ons om af te ronden, het heeft geen zin om te blijven hangen, er zal niets meer zijn.
Resultaat, amper 10 minuten, inclusief aan- en uitkleden. Meisje om te zappen.
Ze is een zwartharige Roemeense, ze draagt een bril, ze danst een beetje achter haar raam om voorbijgangers aan te trekken. Tatoeage op onderarm en hand.
De dienst? Slecht.
Pijp: 1 minuut, ik vraag om door te gaan > Nee. Ze doet alsof ze het niet begrijpt en zegt "seks".
Ik vraag cowgirl > Nee. Alleen normaal of doggy.
Dus we beginnen normaal > een zeester, geen knuffels, geen kusjes. Geen interactie. Snel, laten we verder gaan.
Doggy > enige positieve punt het uitzicht. Er gebeurt niets, dus haasten we ons om af te ronden, het heeft geen zin om te blijven hangen, er zal niets meer zijn.
Resultaat, amper 10 minuten, inclusief aan- en uitkleden. Meisje om te zappen.