boefje2000
Newbie
Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken na jaren niet meer actief wandelaar te zijn geweest en kwam deze goed uitziende dame tegen op kinky. Ziet er goed uit dacht ik en afspraak gemaakt om langs te gaan. Ze reageert super snel op WhatsApp. Wel korte antwoorden, maar dat zegt nog niets. Afspraken gemaakt en ze was zelfs bereid om een foto te sturen. Het was helaas een verdwijnende foto, maar van wat ik in de vlugheid zag was ik niet overtuigd over of de foto wel echt de Laresca liet zien die er in de advertentie staat.
Moment van de waarheid......haartjes netjes gekamd, tandjes gepoetst, het geschut netjes bijgewerkt en schoon op naar haar toe. Daar aangekomen geprobeerd contact te krijgen, maar nul reactie. Ik denk dat ze zich bedacht heeft en de plank opgetrokken heeft. Jammer, want de jonge heer had er wel zin in.
Ik ben benieuwd of er meer wandelaars zijn die dit meegemaakt hebben met deze dame.
Advertentie tijdens dit bericht in Voorschoten:
Best suckig (kinky.nl)
Moment van de waarheid......haartjes netjes gekamd, tandjes gepoetst, het geschut netjes bijgewerkt en schoon op naar haar toe. Daar aangekomen geprobeerd contact te krijgen, maar nul reactie. Ik denk dat ze zich bedacht heeft en de plank opgetrokken heeft. Jammer, want de jonge heer had er wel zin in.
Ik ben benieuwd of er meer wandelaars zijn die dit meegemaakt hebben met deze dame.
Advertentie tijdens dit bericht in Voorschoten:
Best suckig (kinky.nl)