- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3964837-lara
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze week kennis gemaakt met Lara.
Een dame die adverteert met woorden als gepassioneerd te zijn, met kussen enzo.
Aangezien ik nogal daarvan ben, heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken...
Toen ze de deur open deed, was ik blij verrast. Er stond een mooiere vrouw dan ik verwacht had op basis van de fotoś op kinky.
Ze is eerder mollig dan dik. Alles in juiste proporties. Een vrouw die je kunt vastpakken. Die fotoś doen haar geen recht. En ze heeft ook nog een mooi, lachend gezicht.
Het werd een memorabel bezoekje. Van de passie was niks gelogen. Het begon al direct na binnenkomst....
De lijst met mogelijkheden is voor de liefhebbers erg uitgebreid. Zelf heb ik mij aan t basismenu gehouden. Dat was al meer dan genoeg.
Een girl friend experience was het voor mij. Herhalingsgevaar groot
Een dame die adverteert met woorden als gepassioneerd te zijn, met kussen enzo.
Aangezien ik nogal daarvan ben, heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken...
Toen ze de deur open deed, was ik blij verrast. Er stond een mooiere vrouw dan ik verwacht had op basis van de fotoś op kinky.
Ze is eerder mollig dan dik. Alles in juiste proporties. Een vrouw die je kunt vastpakken. Die fotoś doen haar geen recht. En ze heeft ook nog een mooi, lachend gezicht.
Het werd een memorabel bezoekje. Van de passie was niks gelogen. Het begon al direct na binnenkomst....
De lijst met mogelijkheden is voor de liefhebbers erg uitgebreid. Zelf heb ik mij aan t basismenu gehouden. Dat was al meer dan genoeg.
Een girl friend experience was het voor mij. Herhalingsgevaar groot
Laatst bewerkt: