Ben deze week ook nog daar binnen gewandeld, was er toch voor mijn werk in de buurt, had gekozen voor Lara (ook vanwege de grootste lijst qua extra's). Ik had gekozen voor de b2b massage met intiem (€160,- dacht daar zit vast wel het één en ander bij voor die prijs voor een uurtje). De massage viel ronduit tegen....op mijn buik liggend wat over mijn bovenbenen wrijven en wat drukken op mijn rug. Mijn zak en lid werden niet eens aangeraakt en met haar body heeft ze me ook niet aangeraakt (waarom noem je het dan b2b?!?). Na het omdraaien direct een condoom om en begon ze te pijpen, waar ze ook weer snel mee stopte om erop te gaan zitten. Na welgeteld 1,5 á 2 minuten had ze dat ook wel weer gezien en trok ze mij omhoog om haar missionaris te nemen. Dat was op zich nog wel aardig, maar kreeg de éne "baby" na de andere om mijn oren geslingerd (waar ik spontaan een slappe plasserd van kreeg
), van dat overacteren hou ik niet zo heel erg. Ik mocht heel veel dingen niet, wat me ook direct werd gemeld als ik het ook maar probeerde, na de sessie werd me duidelijk waarom....zowat dat hele lijstje extra's is bijbetalen. €100 - voor anaal moet je echt geld teveel hebben wil je daarin trappen en naar de rest heb ik niet eens gevraagd. Had haar gemeld om het dan maar oraal af te maken, maar daar had ze weinig zin in, werd handmatig. Dit was voor mij dus eens, maar nooit meer. Enige positieve voor mij was de vriendelijke dame die me binnen liet en weer liet vertrekken